Breaking News

My Sister Bestday...:)

 Inilh tuan punya bestday...my second sister,,,Selamat hari lahir yng ke-35...semoga panjang umur n dmurahkn rezeki......aamiin.....First tme laki dia sambut kat kg...haha
 Nielah rupanya kek yg d sponser oleh abg ipar aku.haha.Nampak mcm sdp....tp faham2 jerlah klu kek biasa..haha..aku tak try pon tkut tak habis...membazirlah plk....
 Seisi memotong kek...Action jer lbh nie...haha
 Antara makanan yg dsediakan utk party mlm tu...semua cepat tp sdap...smuanya k.long aku yg tlg maskan....:)
 Ermm..siap ada buah anggur tu....tp slap la skit anggur tu masamlah...haha
 Ermm...habis sosej nie di kerjakan oleh anak buah aku...suka hati dia jer nak potong sosej...last2 jadi mcm apa ntah....yg pnting masak dan sedia di mkn...haha
 Inilah adalah anak buah aku yg suka menyibuk bila tibanya harijadi org lain...setiap bln ada harijadi dia..huhu
See,,....suker sgt menyibuk...haha

No comments