Breaking News

Menternak lemak yg tak BEst......

 Inilah dia nasi goreng special rasanya kakak aku punya.Ermm...blh thn jgklah rasanya.Cepat dan pantas dia buat.Aku punya mee goreng.Masa nie blm sampai lagi, punyalah lama dia buat.Dah habis aku bdal ayam goreng kakak aku punya pon blm sampai lagi.Aku igtkan dia dah lupa nak buat order aku...ye lah order pn french fries pn lom sampai gak.Hangin aku dah nak habis aku teguk air mangga masam aku...huhu.Aku dah nak bngun tanya dah....tp dia lbh dulu hantar order aku.Nasib baik....klu tak haru jadinya klu aku dah p tanya.Mak aii...nie yg buat aku hangin.....dahla masa lama....sampai2 nampak lah berselera aku nak mkn...aduh....nak telan rasa sangkut kat tekak...punyalah masin....terlebih garam gamaknya...huhu..nak complen ...mls arr...tkut pemilik restoren tu malu jer...aku mkn sambil minum air mangga yg masam tu...sedeyyy
 Inilah air mangga aku.Aduh aku igtkan manis ....bla sedut skit masam macm minum fresh orange jer.Aku rasa dia tertukar..aku nak air mangga tp dia g buat air oren....huhuhu...
Nie pulak air capuccino panas abg ipar aku.Aku tak thu best ker tak coz dia tgglkan suku lagi sblm dia blah.huhu.Org ckp cafe nie mcm femes lah jgak kat Tanah Merah.tp bila aku g mkn kat ctu...apa pon tak blh...huhu.Ermm...lain kalu tak nak dah g mkn kat cni.tak best...huhu...tdak memenuhi selera tekak aku...huhu.Apa???gambar mee goreng aku...tak sempat nak ambik coz dia lambat siapkan order aku n pas tu tak sedap n masin lak tu....hangin jer aku nak ambik gambar..Air root beer kakak aku pon tak pior mana gak.Tp hentam jer lah labu...dah order kan.

oklah aku stop cnie dulu.ader masa aku tulis yg terhangat di pasaran lah plk...haha..oklah babai...muahhh:)

No comments