Breaking News

OpEn HoUsE 2011

 Korang tgklah aksi cucu aku bla bergambar.Mcm2 stylelah ade.Si Aina nie mmg suka bergambar gamaknya.Mcm2 post ader...hihik
 Antara kawan2 anak buah aku si Izzah Athirah.Bukan main rmai lagi tu...apa pon lynnnn.....:)
 Suasana d open house ....
 Pelayan tetamu yg tak bergaji....haha
 Antara hidangan or menu yg disediakan oleh kami sekeluarga...
 Pinggan kosong pon aku ambik gambar gak ker?haha
 Mkanan budak2 jer nie...biar btl....haha
 Alamak gelaplah plk gambar nie....saper punya cameralah gamaknya...ahaks
 Nie anak buah aku yg no brapa erk?lupa lah plk....haha
 Nur Aisyah Umairah...versi sexy...haha
 Jemputan mak aku n jiran tetangga.....layannnn
 Nie pon sama...apa hal lak gelap plk gambar nie....:)
 Afiq, my sepupu......so cute
 Aduh my untie tak sporting langsung,...org ambik gambar dia ttp muka lah plk...huhu
 Suasana at my open house...
 Me n my sister ida
 the same Pictura
 My sister n cousin.....
 K.long n my cousin....
 Me n my father...
 K.long n my father...........
 Me n my untie
 Ida n my untie
 Me.Ida n Hafizah....
 Me n Hafizah
 Kawan2 adik aku....
 Ni pon sama daa...........
 Hafizah....my anak buah...
 Aina...my cucu
 Aina father....
 Aimi n Aina....
 K.long n anak sulong dia....:)
 Aina lagi.....
 Bnyak tol gambar aina nie....
Pose paling comey n nakal dr aina.....:)

No comments