Breaking News

kENDURI KAWEN lagiii..........:)

 Alamak knapa gambar nie beterabur.Yg sanding ader kat bawah, yang mkn beradab ader kat atas.haha.Layan ajerlah kawan2 blogger ku sekalian....:)
 Mak aii...jauhnya gambar nie...tp korang lyn jerlah yer...hehe
 Sori sgt2 coz gambar persandingan yg di ambil agak jauh coz dia buat kat dewan.malulah nak g ambik dkat2.haha...lagi pun yg kawen nie bkn sedara aku pon.Dia anak buah abg ipar aku.hehe.Kitaorg singgah sblm g Pahang utk hantar adik aku daftar kat UMP.
 Knapa Gambar nie aku bkn ambik gambar pengantin.May b adik pengantin lbh encem dri pengantin kot...haha
 Nie pose menarik dr penganti semasa mkn beradab...ermm...bilalah gamaknya aku nak duduk mcm nie gak...ahaks
Knapa sama lah gambar nie....hantam sajelah labu.....yg pnting ader gak gambar kat blog aku nie...haha


Oklah aku chow dulu....lain kali aku tulis pasal citer lain lak.Babai...muahhhh

2 comments: