Breaking News

Jaga Kesihatan Sambil Menang Hadiah



Assalamualaikum..

Dulu-dulu masa tak kenal lagi dengan lebih dekat farmasi, Cik Nor ingat farmasi tu hanya tempat beli ubat-ubatan sahaja. Tak terfikir pula ada lagi produk dan perkhimatan lain yang ada di farmasi. Rupanya farmasi bukan sahaja menjual ubat-ubatan tapi menjual pelbagai produk kesihatan dan juga khidmat perundingan kesihatan.

Caring Pharmacy adalah farmasi kegemaran Cik Nor sejak dulu hingga sekarang. Pelbagai produk kesihatan Cik Nor boleh dapatkan di sini. Banyak pilihan yang boleh membuatkan korang rambang mata jika korang datang ke farmasi ini. Korang bukan sahaja dapat beli ubat atau produk-produk berkaitan kesihatan malah korang juga boleh mendapatkan khidmat rundingan dari ahli farmasi berkaitan penyakit korang seperti tekanan darah tinggi, gout, kolestrol tinggi, masalah berkaitan gigi dan pelbagai lagi. Penggunaan ubat-ubatan dan suplemen dengan betul menjamin kesihatan yang berpanjangan.



Sebagai seorang pelanggan Caring Pharmacy Cik Nor selalu mendapatkan suplemen yang selalu Cik Nor gunakan disini. Antara yang Cik Nor dapatkan disini ialah Ensure Gold. Sebagai seorang yang menjaga kesihatan Cik Nor mengamalkan minum susu ini kerana ia mengandungi Campuran Protein HMB dan Triple  serta 28 vitamin dan mineral untuk pemakanan yang lengkap dan seimbang. Selain itu juga ia dapat membantu mendapatakan semula kekuatan fizikal untuk terus kekal aktif dan kuat untuk melakukan aktiviti seharian.



Satu lagi produk yang selalu Cik Nor dapatkan di Caring Pharmacy  Tresor Earth Food Dark Brown Soft Sugar. Gula ini merupakan gula lembut, lembab dan dan disaluti kristal coklat gelap. Gula ini dibuat secara semulajadi dan tidak diproses macam gula tebu. Ia amat sesuai untuk masakan dan pembuatan kuih dan kek. Tidak hairan lah jika Cik Nor memilih gula ini untuk membuat kek, biskut dan pai kerana ia menawarkan rasa manis semulajadi tanpa sebarang perisa tambahan.


Korang mesti tertanya-tanya kenapa Cik Nor asyik jer bercerita pasal Caring Pharmacy ni dan produk-produknya. Sebenarnya Caring Pharmacy ada menganjurkan Contest Shop More, Win More. Peraduan ini amat mudah untuk disertai kerana dengan pembelian RM50.00 sahaja korang dah boleh menyertai peraduan ini. Hadiah yang ditawarkan memang kebaboom dan di luar jangkaan korang. Mana tidaknya, hadiah yang ditawarkan sehingga RM250,000.00. Beli hanya RM50.00 tapi hadiah memang diluar jangkaan. Tak nak ke korang join?



Peraduan ini bermula dari 9 September sehingga 3 November 2019. Lama lagi tu jangka masa peraduan ini. Cik Nor dah join, korang bila lagi. Mana tahu rezeki korang nak menang hadiah utama setiap minggu. Belanja apa sahaja di Caring Pharmacy dengan satu resit bermilai RM50.00 secara automatik korang layak untuk menyertai peraduan ini. Tunggu apa lagi, cepat bertindak untuk menang hadiah yang ditawarkan.

Untuk maklumat lanjut korang boleh klik pautan ini : https://caring2u.com/shop-more-win-more/. Tak rugi berbelanja di Caring Pharmacy kerana pulangannya amat lumayan. Siapa cepat dia dapat.

13 comments:

  1. wow.... menariknya.... ensure gold x pernah minum lagi

    ReplyDelete
  2. banyak rupanya perkhidmatan kesihatan difarmasi, biasa beli barang terus keluar :)

    ReplyDelete
  3. memang sangat menarik. farmasi ni pandai buat nilai tambah kat tempat dorang ^_^

    ReplyDelete
  4. wah menariknya...pernah belikan ensure tu untuk org kt rumah, tpi kt pasar raya je la...nnti kalau dah habis stok boleh cuba kt pharmasi...

    ReplyDelete
  5. Confirm ramai join ni. hadiah wow sangat tu. Good luck kak Nor

    ReplyDelete
  6. Kempen yang bagus..
    sambil jaga kesihatan, boleh menang hadiah juga..

    ReplyDelete
  7. tak pernah minum tapi memang bagus tengok harga lah kan.hehe

    ReplyDelete
  8. Wow menarik ni Cik Nor..nak kena beli Ensure Gold tu..:)

    ReplyDelete
  9. kalau nk hadiah je boleh tak? hehehe

    ReplyDelete
  10. Tak minum susu ni.... minum susu dutch lady kotak je selalunya

    ReplyDelete
  11. Boleh join ni. Alang2 mak ayah memang minum susu ensure gold

    ReplyDelete