Breaking News

Dada Lavieda Ballon | Suprise Delivery Viral Di Kelantan

Assalamualaikum

Kalau kat Kelantan mesti buntu sikit dalam bab-bab nak suprise kan orang ni. Terutama sekali orang-orang yang kita sayang. Suprise delivery kat Kelantan tak adalah meluas sangat macam kat Kuala Lumpur.  Kat sana sebut sahaja kawasan mana, semua ada buat suprise delivery. Happening jer kalau berada di Kuala Lumpur.  Tapi tu dulu, sekarang sebut jer korang dok kawasan mana kat Kelantan. Dada Lavieda Ballon sedia membantu korang.

Dada Lavieda Ballon

Dada Lavieda Ballon ini beroperasi sepenuhnya di Bachok, Kelantan tetapi mereka menyediakan perkhidmatan suprise delivery ke seluruh negeri Kelantan. Hebatkan suprise delivery macam ni. Korang sebut jer nak suprise delivery kat siapa dan di mana, pasti Dada Lavieda Ballon akan memberikan perkhidmatan yang terbaik untuk korang. Perkhidmatan mereka ni memang tip top la orang kata. Tengok gambar yang Cik Nor dari instagram diaorang ni. Ya Allah..bukan korang jer yang tergoda, Cik Nor pun sama weh.

Dada Lavieda Ballon

Kedai ni bukan sahaja menyediakan perkhidmatan untuk suprise delivery sahaja tapi mereka jugak menyediakan perkhidmatan decoration tempat seperti majlis harijadi, majlis berendoi, majlis korporat seperti makan malam dan pelbagai lagi lah. Tertarik tak? Ia bukan sahaja menggembirakan warga Kelantan tetapi warga luar Kelantan pun boleh menggunakan perkhidmatan mereka ini tau. Mana lah tahu kot korang nak suprisekan insan-insan tersayang yang berada di Kelantan ni.

Dada Lavieda Ballon

Suprise atau decoration mereka ini tidak terhad tau. Korang cakap jer nak buat suprise kat mana atau nak buat majlis dimana. Mereka sedia membantu korang untuk memenuhi permintaan korang tau. Cakap jer suprise tu nak buat kat rumah, sekolah atau majlis tu kat dewan dan hotel. Pendek kata memang tak mengecewakan lah. Dari apa yang Cik Nor stalk kat instagram diorang, memang ramai berpuashati dan menggunakan perkhidmatan mereka ini tau. Rugi la korang kalau tak menggunakan perkhidmatan mereka ni. 

Dada Lavieda Ballon

Tunggu apa lagi korang weh, kalau nak suprise atau buat majlis harijadi, ulangtahun perkahwinan, kawan bakal melangsungkan perkahwinan, anak dapat jadi pelajar terbaik kat sekolah ke. Ini lah masanya untuk korang raikan hari istmewa mereka. Oppss..sebelum terlupa kalau korang ada banyak masa boleh juga datang ke kedao dada Lavieda Ballon ini untuk membeli atau menempah banquet yang disediakan oleh mereka. Korang jangan risau gubahan mereka memang superb lah orang kata. Berbaloi dengan harga yang ditawarkan. 

Dada Lavieda Ballon

Cik Nor percaya siapa-siapa yang terima suprise delivery atau menempah decoration untuk sesuatu majlis mesti senyum sampai ke telinga weh. Mana tak nya..gubahan untuk banquet amat lah cantik. Manakala untuk decoration pulak memang kemas dan memukau mata yang memandang. Mereka ni memang pakar bab-bab decoration ni. Orang kata air tangan berseni giteww.

Dada Lavieda Ballon

Baca review sahaja memang tak dapat rasai sendiri hasil kerja tangan mereka. Apa kata korang cuba sendiri perkidmatan mereka ni. Macam mana nak hubungi mereka? Mudah jer...call atau Whatsapp jer mereka. dengan pantas mereka balas tau.


Dada Lavieda Ballon

Atau korang boleh lawati kedai dan instagram mereka di : 

Dada Lavieda Ballon
Lot 2778-A, Kg Pintu Gerbang Tawang
16020 Bachok Kelantan
Call / Whatsapp 0139150610
Instagram : Dada Lavieda Ballon

17 comments:

  1. nampaknya tak lama lg sy akan dpt bunga dr cik nor kiteeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. Cik Nor...awak taknak ke surprisekan kita di Johor hahahahah

    ReplyDelete
  3. cantik2, nt nk terjah IG nya kot2 ada nak delivery ke kwsan kelantan ke

    ReplyDelete
  4. Alolo sweetnya klu dpt ni...bday en.suami kita dua tahun lepas, kita buat camni gak..hehe..sesekali ai jadi gula2..hehe

    ReplyDelete
  5. bagusnya..semoga mendapat sambutan orang-orang sana..

    ReplyDelete
  6. mau berbunga bunga hati kalo dapat bouqet mcm ni.Alahaiii... best nyee.Nak beli dan hadiahkan utk diri sndiri bole tak? ahaks..

    ReplyDelete
  7. bestnyaaa...cik nor buat la surprise untuk kitaaaa...tapi tanya dia dulu, bole surprise sampai ke JB tak...hahahahah

    ReplyDelete
  8. bestnya, qekra pernah buat suprise utk hasben masa besday dia hntar bunga coklat dan belon hehe.

    ReplyDelete
  9. bestnya kalau ada delivery ni dari orang tersayang

    ReplyDelete
  10. Tentu terasa istimemwea bila dpt hadiah mcm ni

    ReplyDelete
  11. W'salam Cik Nor..
    Best bila ada orang buat surprise kann.. Cantik juga hiasan belon dan bouquet dari Dada Lavieda Ballon.. Terbaik & keep it up!

    ReplyDelete
  12. bestnya kalo ada orang buat surprise kat kite cemni =D

    ReplyDelete
  13. terbaik.. harap2 ada juga kat Kuching..

    ReplyDelete
  14. Jauh pulak nak order....hihi buat buat alasan

    ReplyDelete
  15. Best kalau dapat suprise gini comel la

    ReplyDelete
  16. bestnya kalau dapat suprise macam nie..

    ReplyDelete
  17. suke sgt kalau dpt bouquet mcm nie..

    ReplyDelete