Breaking News

Hari-Hari Yg Membosankan.................

Assalamualikum......

Dalam lama benar aku rasa tak menulis menulis menggunakan idea aku yg tak kreatif mana nie...haha.Walaupon tak kreatif tp ader jgk peminat sedia blog aku yg sudi membacanya...Terima kasih ya...kepada yg sudi membaca blog aku nie.Aku sebenarnya nak tulis pasal aper yer hari nie...any cadangan please(campuran bahasa melayu dan inggeris dan inilah yg dinamakan bahasa rojak...haha)


Wah, bukan main lagi kan aku...mentang2 lah bos aku tak masuk ofis hampir 2 weeks....aku bermaharajalela menggunakan internet ofis...haha.Habis smua tanduk2 aku kluar bla bos aku tak der.Biasa klu bos ader aku jarang nak menulis panjang2 mcm nie.Dan satu lagi kebiasaanya aku akan copy n paste dari aku punya email jer..bkn apa utk renungan bersama gaks..Ahaks.(padahal ttp kelemahan yg aku tak thu nak tulis aper kat blog nie)Harap korang fahamlah apa yg aku nak sampaikn nie..haha


Ni nak ngutuk bos aku jap.Wah minggu lepas bkn main lagi tel aku ckp nak hantar document ke KL paksa aku srh siapkan kerja cpt.Waduh..aku dgn tensionnya...siapkan kerja takut kna fire bila dia datang nnt.Namun bila aku dah siakan smua...batang hidung sampai saat ni blm kelihatan(nak nampak mcm mana dah tuan dia gelap...ahaha) Owh nampaknya aku kna kelentong lagi ngn bos aku kali nie...Ko mmg "mmg mat kilas lah bos"huhu

Dan sampai sekarang jgklah punchcard kami masih tersadai kat dalam laci aku.Entah bila dia nak datang sign pon aku tak thulah.Sepatutnya kami dapat advance kami minggu lps lagi...tp sampai skarang punchcard kami  blm ader apa2 tindakan lagi dr dia.Tension aku dibuatnya...duit belanja dah makin kering, date nak bayar umah sewa semakin hampir..oh no...terpaksa tel aku lagi kali nie nak pinjam duit nak bayar umh sewa.Malunya aku kerja bukan main lagi...tp bla nak bayar umah sewa terpaksa call kg utk pinjam duit.Apalah nasib aku...dapat bos yg tak bertanggungjawab mcm nie.Klu gaji 15 hr sekali buatlah cepat skit gaji tu..biar kami ader semangat skit nak kerja...nie tak bosan giler dok ofis...dahlah gaji lewat..past tu kerja plak tergendala coz nak kna tanya dia dlu tkut tersilap print document yg nak hantar ke KL tu...adoiii...tensionnyer mcm nie.

Aku rasa hari2 yg berlalu tak der makna bg aku dgn mcm2 masalah yg tak henti melanda.Ya Allah....KAU berikan aku ketabahan dan kekuatan untuk meneruskan hidup yg penuh berliku ini.Hanya pada MU tempat  aku mengadu Ya Allah.....

Oklah aku stop cni dlu...dah emo lah plk aku nie...lain kali aku tulis panjang2 lagi yer...babai

'Happy Deepavali kepada semua penganut agama Hindu"

No comments