KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, July 9, 2011

HaRi Yg SuRaM...............

Assalamualaikum,........

Alhamdulillah...hri nie bru berkesempatan nak menulis balik kat blog.Semalam off satu hari coz balik kg tgk keadaan rumah yg dcerobohi pencuri.Ermm...tak bnyak kesan yg dpt dlihat cuma kesan umpilan pintu utk msuk ke dlm rumah jelas kelihatan.Cuma apa yg kami musykil bgaimana caranya dia msuk ke dalam rumah kami sedangkan semua pintu dan jendela tiada kesan umpilan.Mungkin kat dia memanjat dinding rumah melalui dapur kayu....atau dia mungkin mempunyai kuasa ghaib...Allahualam...Walau aper pon alhamdulillah coz seluruh keluarga kami selamat.Apa yg kami harapkan agar pencuri itu akan mendapat balasan segera dari Allah.Kami tidak kisah barang tu dapat kembali atau tidak...cuma kami nak siapa punya angkara....Semoga Allah tunjuk kan kepada kami....aamiin
      Kita tinggalkan seketika pasal kes kecurian itu.....Hari ini adalah hari yg suram kat malaysia.....Apa yg berlaku kat KL skarang nie semua msh tidak jelas.Apa agenda Bersih sebenarnya??Ingin kan bersih dalam pilihanraya???or sama2 ingin berkuasa menerajui negara????Hanya mereka yg menyertai perhimpunan itu sahaja yg tahu.Alhamdulillah...aku tidak bekerja di Kuala Lumpur.......Namun demikian perasaan takut still bermain d fikiran....Apa nak jadi dngn negara Malaysia....Adakah akan menjadi sperti negara Thailand atau pun indonesia...Nauzubillah...tak sanggup aku nak hidup dalam negara seperti itu.....Ya Allah selamatka negara Malaysia dari segala anasir jahat.....Kami iginkan kedamaian dan kemakmuran bukannya kekacauan atau kekecohan......Semoga Negara kita tidak di istiharkan darurat hari ni.....Aamiin

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...