Breaking News

HARUS DICONTOHI







Korang lynlah gambar2 anak  dan menantu Sultan Brunei nie.Sejuk mata aku memandang tgk isterinya tak kekok dan tak malu dukung anak ke majlis2 besar.Susah nak jumpa zaman skarang nie wanita berpangkat mcm nie nak dukung anak ke mana2 majlis besar.Harus di contohi oleh smua pihak. 

20 comments:

  1. yap btl tu abg zarul..mmg sshlah nak jumpa isteri2 YB bawa anak kmana2 majlis zaman skarang ni.

    ReplyDelete
  2. memang wajib dicontohi! ini nak pegang anak pon bawak bibik la,pa la! mengada je sebenarnya! depa sultan boleh pegang anak!

    ReplyDelete
  3. humble jer keluarga mereka ni..mmg patut dicontohi

    ReplyDelete
  4. humble betul
    dah la cantik , sopan . dah tu tak sombong
    bagusnya

    ReplyDelete
  5. dah lah cantik, humble, sopan n tak berlagak plk..

    ReplyDelete
  6. mummy Adriana:setuju sgt ngn statement mummy tu..:)

    ReplyDelete
  7. Princess Momoy: good utk djadikan contoh..:)

    ReplyDelete
  8. Kak Nora..: btl tu kak nora..nie isteri YB jer tapi berlagak mcm isteri raja..huhu

    ReplyDelete
  9. Betullah...sangat suka dgn gambar ni...... selalu anak tinggal kat rumah je ngan org gaji...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yap...btl tu akak..biasa anak org2 vip mest dok ngn bibik dia jer...:)

      Delete
  10. suka tengok,,,cantik isterinya......

    ReplyDelete
  11. seronok tgok gambar ni,humble je :)

    ReplyDelete
  12. salute dengan mereka..x kekok pon nak jaga anak walaupun dlm majlis2 rasmi...terbaikkkk.. :)

    ReplyDelete
  13. Aisyah!...i adore her...dia ni sebaya saya...kawen masa umur 17..kami masa tu br nak SPM..kecoh jeles..huhu..tapi dia cantik..sangat cantik..mix parentage...syukur dah ada anak dah...now mesti dh umur 26..eh..cakap pasal menantu dia plak..huhu...memang nampak humble kan this family..love it!

    ReplyDelete