Breaking News

Lama Tak Membebel Kat Blog...........

Assalamualaikum......

Lama btl aku tak menulis kat blog nie.Yang ader tu cuma aku copy n paste dari email aku jer..Aku sebenarnya tiada idea dan kesibukan yg melanda  menyababkan aku ketiadaan idea.Tak thu nak tulis apa.Aku tgk pening skarang nie banyak dokument yang nak kna buat.Aduh...dahla bkn bidang kerja aku...tp tak perlah aku sahutlah cabaran ini.Mna thu kot2 lps nie dapt kerja bahagian electrical & mechanical..haha.Dulu masa mula2 masuk kerja org srh ambik drawing pon tak thu...tp skarang baca drawing pon dah blh skit.Wah....gumbira btl aku....Tak sangka gak aku nie cepat belajar walau pada hakikatnya aku nie jenis blur n ssh nak faham apa yg dajar.Tp sekali buat trus jadi.Alhamdulillah.Sampai bos aku pon mtk tlng aku bila tak thu nak buat kerja kat pc aku nie..Hehe...tersangat bangga aku dbuatnya.Hari nie aku free skit.
      Baru balik dari membaiki sinki drumah sewa aku yg tersumbat.Nasib baik ada org tlg btlkan...klu tak , tak masaklah aku puasa nie.Bila na memcuci kat sinki air naik ke atas bkannya trn ke bawah...pelik bunyinya kan..Itulah hakikatnya yg aku alami 2, 3 hari lepas.huhu.Semalam mtk tlg org pasangkan tombol pintu yg aku kopakan coz terkunci dari dalam.Bukan sengaja tp tombol tu mmg tak der anak kunci n tombol tu mmg dah jem.Dah tak blh nak buat pa dah.So, aku kopakkan ajalah.Lagi senang n selamat.Itu adalah ke-2 aku kopakan dalam tahun nie.Sebelum nie pintu utama coz anak kuncinya tertinggal kat dalam rumah....May  b Allah Maha Mengetahui...Dia tak bagi aku guna tombol tu coz aku pegang 1je anak kuncinya tak der....2 @ 3 lagi mesti ngn penyewa sblm nie.Takut jgk bla igtkan....Tapi Allah mengetahui segalanya.Alhamdulillah.....Oklah aku stop cnie dulu.Lps nie klu ader idea yang best2 aku coretkan lagi kat cnie....Babai....:)

No comments