Breaking News

Nuffnang oh Nuffnang......

Assalamualaikum.....

Tajuk bkn main lagi kan....nuffnang oh nuffnang.tapi citer dia bkan menggumbirakan hati tp menyedihkan hati.Ermm...rasanyaer dah 2 bln join nuffnag nie tp pendapatnner tak seberapa..tak thulah mana silapnyer.Aku dapat 15sen awal bulan April dulu sampai sekarang dok 15 sen tu jgk lah....orang lain dapat tebus sampai 2-3k sebulan.Aku nak lps RM50 hengget pon tak dapat.ader saper leh bagi thu tak sbb aper leh jd mcm tu.Aper keistimewaan org yg dapt 2-3k tu?aku tgk citer dalm dia tu bknlah hebat sangat.Just pasl.....tak payh citerlah nnt org cakap aku mengata diorang plk....huhuk...Apa2 pon rezeki dtangan Tuhan...biarlah Dia yg menentukanyer.Amin....
      Hari nie bos aku tak der kat ofis best la aku meng updates blog aku .Haha....Sap srh aku msk ofis hari nie.Hari nie kan cuti...beginilah jadinyer.Orang malas nak kerja srh gak masuk....haha.Jahat tol aku nie.Aku ader kerja tp tak thu nak buat mcm mana Coz kerja yg aku kna buat kna ader ketua.Tapi ketuanya asyik nak cuti bla lah siap kerja dberikan.huhuk.Dah la...mls nak citer pasal kerja dah....Hari nie cuaca Mendung kat Kuala Terengganu.Walaupon cuaca mendung tp bahangnyer terasa jgk.Alhamdulillah.....Cuaca redup wat orng selesa nak rehat kat rumah.Tp aku jer yg terlebih rajin dtng gak ofis.....huhuk....Minggu dpn aku wat hal plk la....hilang balik kg...haha.....Rajin aku sebenarnya ader makna.....hahah.....Oklah entah aper2 aku melalut...ku stop cni dulu.Lain kali aku tulis panjang2 lagi...k...babai

No comments