Breaking News

Jualan Gempak 10.10 PG Mall Kini Kembali

   Assalamualaikum..

Sebut sahaja pasal shopping semua butang mata mendengarnya. Tak kira tua atau muda semuanya berminat mahu mendengarnya. Tambah-tambah sekarang shopping dengan normal baru. Korang tidak perlu lagi ke shopping complex atau mana-mana kedai. Cuma perlu sediakan laptop atau telefon pintar dan bayaran secara dalam talian sahaja. Mudah kan? 



Mesti korang pernah dengarkan laman web shopping terkenal di Malaysia iaitu PG Mall. PG Mall merupakan edangang no. 1 di Malaysia yang ditubuhkan sejak tahun 2017. Ia merupakan satu-satunya platform e-dagang tempatan di Malaysia. 


Korang jangan tak tahu PG Mall telah disenaraikan sebagai laman web e-dagang yang ke 3 teratas yang dilaporkan di wawasan iprice : https://iprice.my/insight/mapofecommerce/en/. Yang paling penting PG Mall menerima semua bayaran e-dompet dan lain - lain kaedah pembayaran. 



Ini yang Cik Nor nak cerita kat korang pada 10.10.2020 ini PG Mall akan mengadakan jualan hebat. Diskaun yang ditawarkan sehingga ke 80%. Bagi pembelian dengan harga minimum RM10 korang mendapat diskaun pembelian sebanyak 10%. . Tetapi korang perlu cepat kerana ianya terhad bagi pembelian RM20. Penghantaran percuma pula bagi pembelanjaab minimun sebanyak RM30 dan ia terhad kepada RM4 yer. Tawaran hebat RM10 menanti korang. 



Kepada peminat kopi jangan lupa bermula 28 september hingga 5 Oktober ada minggu kopi tau. Diskaun RM20 untuk sekali belanja dan minimum perbelanjaan ialah RM60. Ia terhad kepada RM25 dan terhad kepada 5000 penebusan pertama sahaja. Korang boleh gunakan kod kupon : PGCOFFEE. Penghantaran percuma dengan minimum perbelanjaan RM40 dan terhad kepada RM4. Siapa cepat dia dapat lah yer kerana penebusan kupon ini terhad kepada 1000 penebusan pertama. Korang boleh gunakan kod kupon ini : PGCFFREE. Jangan lupa lawati https://pgmall.my/coffeeweek.



Tunggu apa lagi jom kita sokong barangan tempatan. Kempen proudly local bermula dari Julai hingga Disember 2020. Dimana korang boleh membeli barangan keperluan rumah dengan menyokong barang tempatan. #barangbaikbarangkita. Untuk lebih lanjut tentang kempen ini korang boleh lawati : https://pgmall.my/proudly-local-campaign.


Tunggu apa lagi, jom la kita serbu PG Mall. Banyak diskaun ditawarkan menanti korang. Sambil-sambil tu boleh la kita sokong produk tempatan. Ingat shopping online, ingat PG Mall.


Lawati : https://pgmall.my/home

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

9 comments:

  1. yeayyyy nak gi shopping skrggggg ,mentang2 payment dah masuk hahahha

    ReplyDelete
  2. Jadi takyah tunggu lagi .. kita sping jomm cik nor ..

    ReplyDelete
  3. syokkkkk bila pgmall buat deals... shipping rasa berbaloi

    ReplyDelete
  4. baru lepas support locak produk kat pgmall

    ReplyDelete
  5. Semoga pg mall makin maju jaya dan promo best setiap masa

    ReplyDelete