Breaking News

Lirik Lagu Amalina - Santesh


Sumber gambar dari google


Lirik  Lagu Amalina - Santesh

amalina…
oh amalina…
oh amalina…
oh amalina…

amalina….amalina
kau satu, ku tidak punya dua
satu dua tiga hanya kau saja
walau bidadari datang menyerah

amalina…amalina
biar dulu kita habis belajar
kita juga sama-sama membesar
nantikan orang tua ku pinangkan

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina…
aku suka kamu kerna kau manja
aku suka kamu kerna kau mulia

aku suka kamu
engkau amalina

amalina…
aku suka kau berbudi bahasa
kau juga menghormati orang tua
aku sayang kamu oh amalina

amalina….amalina
kau satu pujaan selamanya
kita harus tahu batas agama
moga-moga kita kekal bersama
amalina…

amalina…



Mula-mula Cik Nor dengar lagu ni ingat penyanyi orang melayu, eh bila tengok bukan orang melayu la. Santesh nama penyanyi dan dia berbangsa india. Wah, bangga tau bangsa india fasih nyanyi lagu melayu. Cik Nor yang dengar ni rasa syok jer layan lagu ni. Jom la karoks lagu Amalina ni. Hilangkan boring katakan. hehe. Tak ada ke orang nak buat lagu sempena nama Cik Nor? haha

8 comments:

  1. laaa..ingatkan lagu amalina yg nyanyi dangdut tu...haha..lagu baru ke cik nor?rasa macam tak penah dgr plak kat radio...

    ReplyDelete
  2. salam singgah. suka lagu ni, catchy. pertama kali dengar pun dah melekat kat dalam hati. hehehe

    ReplyDelete
  3. Wa lagu baru..penyanyo baru ke?

    ReplyDelete
  4. bestnya lagu tu amalina hehehe..terasa jadi remaja lah pula

    ReplyDelete
  5. kembang kempis org nama amalina ;-)

    ReplyDelete
  6. famouslah yang bernama Amalina ni. hebat santesh nyanyi lagu melayu.

    ReplyDelete