Breaking News

Jus Qalbi Al-Ehsan | Agen Pelangsing Badan & Penawar Kolestrol


Assalamualaikum...

Kita kadang-kadang tak pernah ambil tahu tahap kolestrol dalam badan kita, tahu-tahu badan terasa sakit. Orang kata kalau ada bintik putih seakan jerawat dibawah mata itu tanda kita ada kolestrol.

2 minggu lepas kaki Cik Nor tiba-tiba terasa kebas. Tak tahu apa puncanya. Mula tu ingat ianya berkaitan saraf tapi lain macam jer. Cik Nor pernah terbaca salah satu tanda-tanda badan kita ada kolestrol ialah tangan atau kaki terasa kebas. Automatik teringat tapak kaki Cik Nor yang kebas tu.



Dok melayan facebook terpandang kawan-kawan blogger post pasal jus qalbi al-ehsan. Bila tengok kegunaan dia untuk apa terus Cik Nor terbuka hati untuk mencuba. 

Jus Qalbi Al-Ehsan di formulasi daripada 5 bahan asli semulajadi terpilih, terbukti berupaya untuk menurukan kandungan kolestrol dalam tubuh badan.

Jus Qalbi Al-Ehsan dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan, mampu membaikpulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangi risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung, stroke, sakit dada, darah tinggi dan kebas anggota badan jika diamalkan secara berterusan.

Jus Qalbi Al-Ehsan minuman supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan serta kaya dengan Vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman.


Jus Qalbi Al-Ehsan sedap diminum begitu sahaja serta sangat lazat dan berkhasiat dicampurkan sebagai perisa didalam penyediaan minuman harian seisi keluarga.

Gambat di atas menunjukan hampir suku botol tinggal bila Cik Nor kongsi bersama kakak. Alhamdulillah...setelah 2 minggu mengamalkan jus qalbi kebas ditapak kaki Cik Nor  semakin hilang.

Cara pengambilan :

1 sudu makan sebelum sarapan
1 sudu makan sebelum tidur malam
* GUNAKAN SUDU PLASTIK SAHAJA
*DI syorkan di simpan di dalam petik sejuk setelah dibuka.

5 bahan terpilih yang digunakan: Bawang putih, halia, lemon, cuka epal & madu asli.

Harga mampu milik RM79.00( semenanjung Malaysia)
RM 89.00 ( Sabah & Sarawak)

Dikeluarkan oleh:

Algae Park Sdn Bhd
No.80A, Jalan Renang, 13/26
Seksyen 13, 40100 Shah Alam, Selangor.
No. tel : 03-55114366
No. fak : 03-55111366

Boleh jugak lawati :

Website : algaepark.com.my
Facebook : Jus Qalbi Al-Ehsan
IG : qalbiehsan

12 comments: