KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Monday, August 7, 2017

Jus Delima Plus Madu La Rita | Minuman Kesihatan Untuk Wanita

Jus Delima Plus Madu La Rita

Assalamualaikum..

Wanita memang tak boleh lari dari masalah-masalah seperti keputihan, senggugut, lebam bawah mata, jerawat dan macam-macam lagi. Pelbagai alternatif di cari untuk mengatasi masalah ni. Kadang-kadang membuahkan hasil, adakala mengecewakan. Oleh itu La Rita memperkenalkan Jus Delima Plus Madu khusus untuk mengatasi masalah wanita.


Jus Delima Plus Madu La Rita

Nak tahu apa khasiat jus delima plus madu? Jom Cik Nor terangkan apa khasiatnya :

1. Mengatasi masalah keputihan
2. Melambatkan proses penuaan ( awet muda)
3. Mencegah pembiskan sel prakanser
4. Membantu dalam pengecutan rahim
5. Mengembalikan rambut yang telah rosak
6. Melancarkan perjalanan darah dan kitaran haid
7. Mengurangkan sakit senggugut ketika haid
8. Mencegah bau pada miss-V
9. Mengawal kulit kering dan berminyak
10. Membantu menegangkan payudara
11. Membantu melicinkan kulit
12. Membuang toksin dalam badan
13. Mencegah pertumbuhan jerawat pada muka dan badan
14. Mencerah dan menghilangkan lebam bawah mata.

Wah, banyak kan khasiat dia. Rugi la kalau tak cuba. Dah cuba mesti puas hati. 


Jus Delima Plus Madu La Rita

Jus delima plus madu La Rita ini mengandungi kacip fatimah, manjakani, serapat, daun sireh, pueraria mirifica, manggis, maqui berry, habbatussauda, kunyit, kurma, madu, roselle, delima, kolagen dan peach.  Semua kandungan ini adalah keperluan wanita yang sentiasa dicari untuk tampil menawan dan sihat tidak kira usia.



Jus Delima Plus Madu La Rita

Cara pengambilan jus ini :

1. 1 sudu besar pada waktu pagi sebelum sarapan

2. 1 sudu besat waktu malam sebelum tidur.

Jangan lupa minum air kosong 2 hingg 3 liter sehari untuk kesan yang  terbaik.


Jus Delima Plus Madu La Rita

Jangan gunakan sudu besi kerana khasiat madu akan hilang. Sebaiknya gunakan sudu plastik untul kesan yang optimun.

Jus delima plus madu ini sesuai untuk semua golongan terutama wanita yang telah berkahwin  tak kira muda atau yang telah berusia.  Korang jangan bimbang jus delima plus madu ini keluaran bumiputera dan dijamin halal. Sebelum terlupa, jus delima plus madu ini tidak sesuai diambil ketika period dan ketika mengandung.

Jangan tunggu lama-lama untuk menjaga kecantikan luar dan dalam. Jom cuba sekarang. Untuk maklumat lanjut jangan lupa hubungi : 

whatsapp : 014 -8483914

Instagram :  @larita_hq

20 comments:

  1. dipercayai ramai akan khasiat delima.

    ReplyDelete
  2. Jus delima ni bagus untuk digestive tract. Sedap pum sedap kan. hihi

    ReplyDelete
  3. Salam singgah juga kak Nor. Baru tahu guna sudu besi boleh hilangkan khasiat madu. Good info kak Nor. :)

    ReplyDelete
  4. Banyaknya khasiat dia. Bagus ni..

    ReplyDelete
  5. Betul tu nor...mmg kalau produk kesihatan mcm ni kena guna sudu plastik baru di jamin mutu kualiti masuk dalam badan kan...bagusnya

    ReplyDelete
  6. bagus produk ni..sebab delima memang banyak khasiat

    ReplyDelete
  7. Perempuan mmg kena jaga luar & dalam..jaga dalaman paling penting sbb bila dalaman terjaga baru terserlah berseri hingga ke luar..gitu..hehe

    ReplyDelete
  8. jue suka jus macam ni.. memang selalu minum kan memang dalaman kita awesome sangat!!!

    ReplyDelete
  9. Buah delima memang bagus... apalagi kalau dah jadi jus, khasiatnya pun ok..

    ReplyDelete
  10. jus delima mmg bagus... harus dijadikan amalan ni...

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. Mmg sdap uyul..tp wanita blm berkahwin tidak dgalakkan minum..tkut lain jdnya..hihi

      Delete
  12. sebut nama rita teringat nama anak allahyarham sosilawati ;-)

    ReplyDelete
  13. bagus air ni..banyak khasita..ada delima, madu lagi..boleh untuk ibu preg tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wanita tgh period dan wanita tgh pregnant xblh minum. Jus ni panas skit.nad tunggu lps brsalin bru cuba yer..hehe

      Delete
  14. Ekin minum pati delima gulsan jer..

    ReplyDelete
  15. Banyak khasiatnya ni yer.. Pernah minum jenama Gulsan jer.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...