KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Sunday, August 13, 2017

Kulit Putih Menawan Dengan Whitening La Rita

Whitening La Rita

Assalamualaikum..

Cuba tanya kaum hawa diluar sana, siapa yang tak nak kulit putih? Mesti tak ada seorang pun yang jawab tak nak kan? Begitu juga dengan Cik Nor, siapa tak putih hakak oiii..Kalau kulit putih solek sikit pun dah terselah kecantikkan. Betul tak? 

Jom korang, Cik Nor kenalkan korang dengan satu produk yang boleh membantu korang memutih dan mencerahkan kulit tanpa sebarang keraguan. Apa produk tu? Produk dari La Rita iaitu Whitening La Rita satu produk bumiputera dan muslim.

Whitening La Rita

Apa kebaikan dan fungsi Whitening La Rita ni? Meh kita tengok apa fungsi dan kebaikannya :

1. Mencerah dan memutihkan kulit
2. Memudarkan bintik hitam
3. Merawat jerawat
4. Menganjalkan dan melembabkan kulit
5. Merangsang pembentukan sel baru
6. Mempebaiki tekstur kulit
7. Detox racun dalam badan
8. Mengurangkan keguguran rambut
9. Menyihatkan mata.

Wah, banyak juga fungsi dan kebaikan Whitening La Rita ini rupanya. Bukan tak memutih dan mencerah, dia jugak mencantikkan seluruh badan. Wow..teruja tak korang nak mencuba Whitening La Rita ni?

Whitening La Rita

Cara pengambilan  Whitening La Rita :

1 tablet pada waktu pagi sewaktu bangun tidur diikuti segelas air kosong.

1 tablet pada waktu malam sebelum tidur diikuti segelas air kosong.

Jangan lupa minum air kosong 2.5 liter hingga 3 liter sehari untuk kesan yang terbaik dan cepat.

Whitening La Rita

Whitening La Rita mengandungi : 

Ekstrak serbuk mutiara, vitamin C, gluthathione, astaxanthine, ekstrak strawberry dan lutein.

Whitening La Rita ini sesuai digunakan oleh semua peringkat umur. Oppss... bawah umur tak boleh yer..hehe. sesuai untuk peringkat umur bermula dari 18 tahun ke atas.

Pantang larang ketika mengamalkan Whitening La Rita, korang seboleh-bolehnya elakan dari minum minuman bergas dan berkafien. Jangan kata Cik Nor tak pesan yer.


Whitening La Rita

Tunggu apa korang, jom la cuba Whitening La Rita. Cik Nor dah cuba, anda bila lagi? Untuk maklumat lanjut jangan lupa hubungi : 

Instagram : @larita_hq
Whatsapp : 014-8483914

10 comments:

  1. salam singgah pagi isnin...:)

    ReplyDelete
  2. hai cik nor.. lama sungguh tak mai sini...

    ReplyDelete
  3. ooo ada pantang larang jg ya ;-)

    ReplyDelete
  4. wah, menarik juga produk ni kak cik nor. hihi. :D

    ReplyDelete
  5. Untuk warga senja macam WP ni mungkin tak sesuai

    ReplyDelete
  6. Wah...makin cun nanti.. Senang jenis tablet ni kan. Tak perlu nak bancuh-bancuh :)

    ReplyDelete
  7. Mcm mcm lah produk kecantikan sekarang ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...