Breaking News

Bila Cik Nor Blank

Assalamuaikum...

Malam ni Cik Nor menulis blog tanpa gambar cantik sangat. hehe. Faham -faham lah kalau tak ada gambar tu. Itu makna Cik Nor tengah tiada idea. 😂😂😂

Ni tak tahu nak tulis apa lagi. Main taip jer ni apa yang keluar dari kepala sambil menonton citer Umairah. Tengok citer macam confius sikit. Betul ke Shahrizal dengan Umairah tu adik beradik? Ohh..tidak ...kalau adik beradik memang tidak bermoral la citer ni.huhu.

Cik Nor rasa Shahrizal tu bukan anak Dato Amir, dia anak dengan lelaki lain. Aishh.. emo pulak rasanya tengok citer ni. Ni salah mak Shahrizal la.. awal-awal tak nak cakap perkara yang sebenar. Bila dah trauma tak boleh cakap menyusahkan orang pulak.

Kan Cik Nor dah membebel. haha. Apa-apa hal jom kita tengok citer ni sampai episod akhir.  Tak mahu dah emo-emo.😊😊😊

6 comments:

  1. tak mustahil adik beradik boleh berkahwin sebabnya bila ibu ayah bercerai atau mcm kes cerita Umairah ni..tapi dalam cerita Umairah ni Shahrizal kena tipu sebab Dato Jalal nak balas dendam...tak sabar nk tengok episod akhir Isnin depan...rasa nak sepak2 je kat Shajiry aka Andy tu...hehe

    ReplyDelete
  2. tak sempat layan lagi cite ni cik nor
    jom try jenguk2 sambil cuba teka barang rare ni...
    http://talktocayunkpinky.blogspot.my/2016/11/barang-rare-untuk-kepink.html

    ReplyDelete
  3. amboiii emo nmpk nyer cik nor? releks2 drama je kot hehehehhe apa2 slmt melayan umairah ;-)

    ReplyDelete