KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, September 6, 2014

Santai Sabtu


Assalamualaikum...

Salam sabtu semua.Selamat berhujung minggu semua.Hari nie korang layan lah gambar kat atas tu.hehe

Kalau rumah cik nor, memang macam tu lah.Kucing-kucing semua jadi kesayangan sampai ada yang jeles.Pantang nampak kucing tengah rilek ada jer yang g peluk cium kucing tu.haha.Kasih sayang terhadap kucing memang berlebihan-lebih lah.Rumah korang macam mana? Ada pelihara kucing tak?

20 comments:

  1. Kucing zumal tinggal 4 ekor jew. Kucing je la kawan zumal kat umah ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai jgk tu zumal..samalah dgn cik nor pun zumal..hihik

      Delete
  2. Suka juga dgn kucing tapi x boleh dekat sebab alergik dgn bulunya. So rumah kakak mmg x ada langsung kucing ....:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo..xper kak..ada sebab xpelihara kucing..:)

      Delete
  3. selamat berhujung minggu kak Nor

    Singgah blogwalking dari blog kak Mia :)

    Jemput singgah
    http://www.azhafizah.com/

    ReplyDelete
  4. sker je kat kucing. tp x bela sbb takut x boleh bg komitmen.

    ReplyDelete
  5. Ana tak bela kucing pun, sebab alah bulu kucen. *sigh* kucing is comel.

    ReplyDelete
  6. salam ciknor,rindu akak dah lama tak jenguk ciknor.tengok gmbar tu,kami sekeluarga br je amik anak kucing kt tepi jln mlm jumaat lepas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumusalam kak ina...xper..wah bagus tu kak..:)

      Delete
  7. Selamat berhujung minggu cik nor...suka kucing jugak..sblm nie ada kucing tapi dh bg kat orang...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam selasa farah...alahai..ada rezeki pelihara lagi yer farah..:)

      Delete
  8. Ada .....onyeng namanya. Kecik lagi tgh sedap main tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..bagus2..umah cik nor ramai kak.ada yang anak dara, ada yg pregnant, ada jantan, ada mak dara..haha

      Delete
  9. Lya tak bela kucing huhu bulu dia tu tak tahan buat lya bersin huhuu

    ReplyDelete
  10. Sy alergik kucing..tpi mmg sukakucing..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...