KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Saturday, October 29, 2011

Hadiah BestdayKU....

 Ini adalah hadiah dr adikm pompuan bongsu ku.Oleh krna dia tak sempat nak belikan aku hadiah...so dia bg duit ajer lah kat aku.Brapa?Tu rahsia lah...haha...mana blh cakapkan...Di bg duit tu bkn aper ..nnt klu dia belikkan utk aku aku tak suka lak..Whatever aku ckap...Aku apa lagi peminat selpar jepun...aku bntai  belilah yg warna blue balck nie..warna ni tak der lagi dalam koleksi selipar jepun aku..haha..lain2 warna dah ader...tp aku paling hnginya..majoriti aku dah rosak...bukan sllau pakai tp kna cakar der kucing yg tak knang budi..huhu
Cantik tak?ala mcm slipper g pantai gtu....mesti korng tertanya2 kan apasal aku pakai slipar jepun jer g keje....Dalm hati korang mesti kata selekeh tol minah nie g keje.Untuk pengetahuan smua..aku kat construction site...tu yg aku pakai slipar jepun jer g kerja.....Pakai sandal2 mahal wat rugi jer...nnt kna lumpur...huhu..ya Ampun mahal aku beli..selipar jepun nie walaupon murah ttp sadap dpakai..hihi..jgn pandang sblah mata pada selipar jepun nie..Tambah2 musim hujan mcm nie..sgt2lah perlu..hehe..korang nak rendam dalam air sandal rega 2-3 ratus korang dalam air??tak nak kan.....so beli lah selipar jepun ini utk menyelmatkan snadal korang yg mahal tu...haha

Entah pa2 da aku mengarut...oklah aku stop dululah....lain kali aku tulis panjang panjang2 lagi...oklah...babai....see u again....sayang korang smua...muahhhhh

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...