Breaking News

Atasi Masalah Rabun Dengan Berry Bright




Assalamualaikum...

Korang ada masalah berkaitan penglihatan? Contohnya rabun. Tak kira lah rabun jauh ke, dekat ke, silau ke. Yang penting rabun. hehe. Macam Cik Nor rabun silau. Nak buat macam mana dulu kerja sebagai buruh paksa..eh..tak lah. Cik Nor kerja kat tapak projek. Tengah-tengah panas pun Cik Nor redah jer demi mencari rezeki. Mana tak kena rabun silau, pukul 1.00 petang balik rehat. Pukul 2.00 petang masuk balik. Masa tu cuaca tengah betul-betul panas. Cik Nor redah jer. Pasrah la sekarang kena pakai spek bila buat kerja menggunakan komputer, ketika memandu dan ketika berada di tempat panas. Kalau tak pakai, sidiakan penadol kerana sakit kepala akan menyerang.




Pernah juga mencari penawar rabun ni. Tapi semuanya Cik Nor tolak mentah-mentah. Cik Nor ni pantang sikit bila orang suruh Cik Nor makan atau minum bahan-bahan yang belum dimasak ni. Lepas tu tak ada perasa pulak tu. Eii.. memang tak la..haha. Sebagai contoh orang suruh minum jus lobak merah fresh tanpa letak apa-apa perasa. Petua ni memang baik untuk mengurangkan rabun. Tapi bukan Cik Nor la yang minum. hehe. Minum yang bergula pun tak lepas, ini pulak minum yang kosong. Memang tak la. Sekarang Cik Nor dah jumpa produk yang bagus dan tak perlu risau kerana bahan yang digunakan baik untuk kesihatan mata. 




Jom Cik Nor kenalkan Berry Bright kat korang. Apa Berry Bright tu? Berry Bright merupakan supplement mata yang berasaskan makanan utuh, dilengkapi dengan nutrisi penting untuk melindungi dan mengekalkan kesihatan serta penglihatan mata. Semua orang boleh mengamalkan minum Berry Bright ini seawal usia 3 tahun dan ke atas. Berry Bright ini sesuai untuk pengguna contact lens, korang yang selalu menggunakan komputer, tablet, smartphone dan mereka yang terdedah kepada cahaya matahari. 





Kebaikan Berry Bright

1. Berry Bright mengandungi nutrien larut air yang membolehkan ia diserap dengan pantas dan memberi kelegaan kepada mata kita

2. Lutein mampu melindungi retina daripada sinaran biru yang merbahaya (datang daripada telefon pintar, tv, komputer dan sebagainya) yang boleh menyebabkan kerosakan dan mempercepatkan proses penuaan.

3. Berry Bright diformulasi untuk meningkatkan peredaran darah ( peredaran mikro) dengan menyingkirkan toksi, mengurangkan pembentukan lingkaran hitam bawah mata dan memberi anda penglihatan yang lebih segar dan jelas.

4. Keperluan dan permintaan terhadap nutisi dan pemakanan untuk kesihatan mata telah menaik secara dramik disebabkan oleh gaya hidup moden masa kini. Nutrisi dan pemakanan yang lebih baik dapat membantu mengelak pelbagai penyakit timbul dan mengekalkan penglihatan mata.



Bahan-bahan Utama Berry Bright

NZ Antosianin Blackcurrent
- Melegakan keletihan mata, mengurangkan lingkaran hitam pada mata
- Merangsa regenarasi rodopsin (sel mata) untuk meningkatkan penglihatan

Ekstrak Eyebright
- Herba Eropah yang digunakan sebagai ubat mata secara tradisional
- Digunakan untuk merawat penyakit mata, membantu melegakan mata kering

Ekstrak Marigold
- Sumber yang kaya dengan beta-karoten, lutein dan zeaxanthin
- melindungi retina mata, melindungi mata daripada sinaran biru yang berbahaya

Vitamin C
- Antioksidan larut air
- Melindungi mata daripada kerosakan radikal bebas
- Meningkatkan vaskulariti mata serta kerengsaan dan keletihan mata

Ekstrak Billberi Eropah
- Kaya dengan antioksidan seperti antosianin dan flavonoid
- Menguatkan kapilari darah mata dan melancarkan peredaran darah

Stevia
- Pemanis tanpa kalori
- Terbukti selamat untuk pengidap kencing manis

Terdapat 2 Jenis BerryBright





1. BerryBright Original
- Mengandungi fruktosa semulajadi, kandungan gula adalah bersamaan dengan setengah biji epal, 38 kalori setiap hidangan. Sesuai untuk semua peringkat umur.

2. BerryBright Stevia
- Tidak mengandungi gula tambahan, menggunakan Stevia yang berasaskan tumbuhan sebagai pemanis. 31 kalori setiap hidangan. Diperkaya dengan antosianinn Bilberi Eropah dan ber campuran. Sesuai untuk semua peringkat umur. Tetapi disyorkan untuk individu yang ingin mengurangkan pengambilan gula dan pesakit kencing manis.

Setiap sachet BerryBright memberi khasiat yang sama dengan korang makan 100 biji blackcurrent. Ia juga tinggi kandungan Vitamin C iaitu 500mg per sachet bersamaan 10 biji buah oren. Yang pasti tiada pewarna dan pengawet. Sesuai untuk vegetarian dan paling penting ia halal.

 Cara menyediakan BerryBright



1. Sediakan 150ml air bersuhu bilik/air sejuk
2. tambah 1 sachet BerryBright
3. Kacau, gaul rata dan minum dengan segera untuk mengelakkan pengoksidaan.

Korang jangan tak tahu BerryBright ni pemenang anugerah Malaysia Health & Well Brand Awards 2017 yang dianjurkan bersama Sinchew Daily and Life magazines, disokong/disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).




Korang berminat untuk cuba BerryBright ni. Jangan lupa cepat-cepat hubungi:

Website : BerryBright
Facebook : berrybrightmy
Instagram : @berrybrightmy



18 comments:

  1. Sedap nampak tu cik nor.. Rasa guano anggur ko

    ReplyDelete
  2. kalau dapat bantu hilangkan rabun memang bestla.. power spec ni xdela tinggi sangaaat tp silau tu ya rabbi.. kalo tngh2 panas mmg kenyit2 mata dibuatnya..

    ReplyDelete
  3. Zumal pun kena beli ni, rabun teruk

    ReplyDelete
  4. kena cubalah camni...saya pun rabun juga

    ReplyDelete
  5. Menariknya produk ni.. Mata dah kabur ni

    ReplyDelete
  6. Rabun kinah ni makin lama makin naik. Silau pun boleh tahan. Nampaknya kena carilah berry bright ni. Biar mata ni cerah bersinar. Hihi

    ReplyDelete
  7. menarik dengan pek mudah bawa ni.lpas tu menggunakan stevia pulak lebih sihat

    ReplyDelete
  8. wah good info. sedap nampak lagi2 perisa anggur hehe..

    ReplyDelete
  9. berita baik ni utk mereka yg ada masalah rabun ni

    ReplyDelete
  10. wah boleh atasi masalah rabun.saya memang rabun kak..rabun jauh..boleh try ni

    ReplyDelete
  11. Nampak dap air kaler ungu..baru selera nak minum..hehe

    ReplyDelete
  12. bnyk tgk testimoni yg berjaya.
    seronokkan mata dh kurang rabun.

    ReplyDelete
  13. Mama juju rabun kena pakai kanta pembesar dia tak suka pakai spek utk membaca...mcm nak suggest la kt dia...tq cik nor

    ReplyDelete
  14. Murni pon dah makin rabun..nak kena try juga ni

    ReplyDelete