Breaking News

Monsoon Cup Part 3

 Dalam part 3 n last season for Monsoon cup at his year...smua gambar dalm nie muka aku ada.mcm2 posse ade...yang nie gambar aku ngn kakak aku.test kamera katanya...tp last2 nampk clear so aku upload jer lah kat blog aku nie..hehe
 Yng nie pon sama jgklah..tp yg nie dr jarak yg dekat lah..tp knapa aku nampak cm gemuk jer..Atau mmg aku sudah berisi..ohh..tidakkkk...nak kna diet nie..huhu
 Yang nie cam sweet2 gtu...haha..posse ala2 manja gtu..uwekkk...manja konon..manja kat mana pon aku tak thu lah..haha.gaya meluat bla org tgk ader la..haha
 yess..gambar nie i like sbb dia nice...bkan gaya yg dbuat2..gaya santai n selamba...tambah2 aku kelihatan sgt slim...ala2 model or miss world gtu..haha..korang jgn tak thu g monsoon cup pakai wedges tu...balik umah sakit kaki...padan muka cik nor..haha
 Gambar nie aku snap ketika tunggu kakak aku dftar ahli anak2 dia untuk boboiboy club...saja2 gatal nak possing walaupon tak cantik mana.haha.Nie..kat tingkat 2 Cindai Ballroom, Riyaz Heritage...Pulau Duyong..exclusive nong...:)
Gambar yang last nie..ground floor Cindai Ballroom...nie tgh tggu nk ambik borang kaji selidik nak dapatkan tshirt monsoon cup percuma..Beratur punyalah panjang...sampai aku kna buat muka tak malu pinjam pen ngn abg polis nak isi borang kaji selidik tersebut.Bila dah dapat 2 cop yg dia mahu..cepat2 kami g ke kaunter penebusan.Igtkan blhlah dapat tshirt siz kitaorang.Last2 baju saiz besar dah habis.Tingal saiz ank2 buah aku jer.Nka tak nak..ambik jer lah...rezeki jgn dtolak..Rezeki anak2 buah aku lah tu...hehe..

Oklah ckup setakat nie dlu catatan utk Monsoon Cup thn nie...InsyaAllah moga berjumpa lagi dtahn hadapan...See u with a new entry..:)

No comments