Breaking News

Air Terjun Lata Rek..:)

 Gambar nie aku dah lupa bla aku snap.Tp rasa2 aku mmg dah lama la...nak buat mcm mana aku suka buat pekasam kat dalm pc aku nie.Habis cerita n habis idea bru aku jumpa balik gambar nie.haha.Yg pnting gambar nie tak bertarikh.so tak nampak sgtlah gambar nie dah lama..haha..(glo punya pemikiran aku...yg pnting gambar nie dah lama you know...:) Cantikan air terjun dia...tp sayang waktu kami singgah nie cuaca panas sgt...tak berani nak g mandi..takut dmm..huhu
 Nie lah kerja adik n kakak aku.Tak kiara dmana berada asyik nak possing jer.Tp tak per aku seorang adik n kakak yg baik...layn jer kerenah mereka nie..:)
 Nie kakak aku...mcm2 stail possing ader...tp aku ttp lyn jgk lak...haha.Masa aku ambik gambar kakak aku nie..ada 2 org budak lelaki tgh mandi kat blakang tu..Dia mcm perasan aku ambik gambar dia.Sorilah dik akak ambik gambar kakak yer bknnya ambik gambar korang mandi yer...jgn nak perasan lah yer...haha
 Nie pon gambar dia  jgk...senyum cam lain lah plk...hihik...aku snap jer..yg pnting clear n sdap mata memandang.Klu tak sdap mata memandang sure dok dlm recycle bin dah..:)
Wah...gambar adik aku ni dah sama besar ngn kakak aku..haha..jgn marah jie..mmg ko berisi.....larikkk...aikk..mana gambar aku...mmg tak der lah...aku jd tukang gambar jerlah..tp tak per...aku suka ambik gambar...biarlah gambar yg aku ambik tu tak cantik.yg pnting aku puashati.Yang pntg rakan2 blogger jgn kutuk gambar yg aku ambik nie..haha

Oklah cukup setakat ini coretan aku buat kali nie..lain kali....jumpa d entry yg baru n best..:)

2 comments: