Breaking News

Catatan Di Kala Hujan Menyirami Bumi

Assalamualaikum....

Sori yer smua..dah lama Cik Nor tak menulis kat blog nie.Bukan nya mls tapi masa yng mengizikan.Almaklum lah kerja melambak tp mls nak buat bginilah jadinya..haha.Bloglah tempat jd mangsa.Hari nie bos aku kluar jap g courier apa ntah so aku ambik kesempatan nie utk hupdates blog aku yg dah bersawang nie.Gamaknya skit lagi tak der org nak singgah pon blog aku nie.huhu

Asyik2 bla singgah tgk entry yg sama jer...Boringkan???Sebenarnya ada gambar yg aku nak share ngn korang tp mcm biasalah aku peram kat dalm tel dlu lah..Bila dah jadi pekasam baru share ngn korang.haha.Kan dah jadi entry ketinggan bulan.Baca btl2 BULAN...bukan ZAMAN.Nak hupdates kat umah biasalah org kaya mcm aku nie mana ade laptop n broadband.Smartphones??mmg jauh sama skali lah..Nan hadoo bak kata Azwan Ali..haha

Dua hari cuti hr minggu aku dok terperap kat umah jer.Hari Jumaat biasalah dengan pnuh kerajinan kemas bilik n cuci pakaian yg kotor.Then after mkn apa lagi...menternak lemak jer lah yg lbh.Hujan2 sdap tdo...ooo.haha.Biasalah kelantan dah tiba musim Boh aka banjir.Nak balik kg pon takut.Takut sngkut banjir...Blik2kan tetiba2 ada yg yg tak blh dlalui..tak ker aku kna mc 1 minggu..haha..itu mc aku buat sndiri kot..:)

Hari sabtu lah..lagi lah truk kerja aku..nak kuar mmg tak blh la..hujan lebat selebat-lebatnya...Aku siap smua kerja aku..tak lain dan tak bukan lah menternak lemak.Roomate aku lak..layan citer hindi...hurmm..mmg layan tol lah..kna plk Shah Rukh Khan yang berlakon.Perut lapar pon tak peduli la..haha.Klu aku tak pnggil g beli makanan sure tak berganjak..haha..Jangan marah yer Cik Wanie Sayang klu anda baca entry nie..haha.

Oklah sblm bos aku masuk baik aku stop dlu .Kan panjang2 tak sempat plk aku nak post kt wall.See u next entry.....:)

No comments