Breaking News

Selamat Pengantin Baru Jep Sepahtu Dan Sari Yanti


Assalamualaikum.

Hari ni terasa rajin la pulak nak buka facebook. Biasa kalau hari minggu Cik Nor malas nak buka facebook. Hehe. Hari ni buka,tiba-tiba timeline penuh dengan ucapan tahniah kepada Jep Sepahtu dan Sari Yanti. Ingat diorang main-main rupanya betul. Wow..suprise. hehe.

Memang tidak jangka dan menduga 2 orang ni berkahwin. Tiba-tiba tiada angin tiada ribut, tup-tup berkahwin. Dah jodoh cepat jer kahwin. Bila lah agaknya jodoh Cik Nor nak sampai tiba-tiba macam ni? Hihi. Dah melalut Cik Nor ni. 😂😂😂

Setahu Cik Nor, Jep ni dulu bercinta dengan pelakon drama, Nazira Sardi. Lupa pulak si Nazira ni berlakon cerita apa. Tapi dia memang selalu berlakon tapi tak glemer sangat dia ni. Tapi kan bila masa si Jep ni bercinta dengan si Sariyanti erk?

Apa-apa pun tahniah dan selamat pengantin baru buat Jep dan Sari Yanti. Moga berkekalan sehingga jannah.

20 comments:

  1. tahniah and selamat pengantin baru buat pengantin

    ReplyDelete
  2. Jangan menangis lah lelaki-lelaki di luar sana... :-(

    ReplyDelete
  3. harap2 ex hubby sari yanti pun dah berkahwin baru. dia org kelantan. cik nor tu bila pulak nak naik pelamin?

    ReplyDelete
  4. saya pun tak tahu, depa ni bercinta. Tup-tup dengar dah nikah. Memang sepadan, cantik dan segak.

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...sama cantik sama padan..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah... Tahniah dan selamat pengantin baru.

    ReplyDelete
  7. Ooo. Kawin dah rupanya artis ni. Tahniahlah pd pengantin baru

    ReplyDelete
  8. dalam diam-diam..hehe..tahnah mereka berdua

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah.. dah jodoh mereka.. semoga berkekalan hingga ke Jannah..

    ReplyDelete
  10. Diam diam ubi berisi depa ni. Alhamdulillah, semoga masjid yg mereka bina kekal utuh.

    ReplyDelete
  11. Diam diam ubi berisi depa ni. Alhamdulillah, semoga masjid yg mereka bina kekal utuh.

    ReplyDelete
  12. Comel lah diorang. Diam diam je dah kahwin :)

    ReplyDelete
  13. diam2 je kan diorg kawen...


    p/s nora ngan bosned tu bila lg laa gamaknya...gebang sn sini nak kawen tp x kawen2 jg hahaha

    ReplyDelete
  14. aida pendgr tegar sinar.fm.
    especially sepahtu ni.
    last week jep cuti tau. dia xde kat sinar.
    shuib & rahim jer.
    aida ada dgr la. shuib kata pengapit dia mark adam.
    ada dlm celoteh diorang berdua, jep dtg as vip mlm tu.
    sebab tu jep xde peranan pe pe.
    terdetik dlm hati aida. aik? bergaduh ke diorang?
    rupa nyer :)
    jep nikah one day before majlis shuib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh lupa nak inform ha ha ha...
      aida tau da diorang couple.
      sebab memang dok dgr sinar.fm tiap hari kan.
      and follow fb sinar.fm. memang tau ler :)

      Delete
  15. Tulah...hakak pun terkejut Cik Nor bila dengar berita ni. Tak tau pun yg Jep ni bercinta ngan Sari Yanti

    ReplyDelete