Breaking News

EPHYRA SKIN BAR GIVEAWAY BERSAMA BLOG COKLATEYES


Assalamualaikum..

Dah lama cik nor mengidam nak dapatkan Ephyra Skin Bar ni. Alhamdulillah..Allah makbukan jugak impian cik nor. Terima kasih Ya Allah..

Cik nor start guna ESB sebelum puasa kalau tak silap.Kiranya minggu ni dah masuk 2 minggu cik nor guna ESB. Alhamdulillah... sudah banyak perubahan di muka cik nor.Sebelum ni muka cik nor macam gambar kat bawah ni.

Tona kulit cik nor tidak sekata, kesan paru jerawat yang amat ketara, mata panda pun ada jugak dan paling sedih dah sakit sekitar bibir yang kering akibat elergik. Dua, tiga selepas guna ESB cik nor diserang bengkak gusi. Hampir seminggu jugaklah menanggung sakit. Ni gara-gara makan keropok yang dibuat dari ikan yang telah busuk. Cik nor buka nak cerita pasal bengkak gusi tu.Bengkak gusi kalau makan ubat confirm hilang. nie pasal sekitar bibir yang akan kering dan luka akibat elergik tersebut. Silap haribulan boleh berdarah. Oleh guna cik nor tengah menggunakan ESB ni maka cik nor kerapkan penggunaannya menjadi 3x sehari. Alhamdulillah..dengan izin NYA dan dengan bantuan ESB..sekitar bibir yang kering dan merekah menjadi lembab tanpa memakai apa-apa krim pelempab.Memang menakjubkan. Kalau biasa guna pencuci muka lain sekitar bibir tu akan menjadi kering dan mengelupas tapi dengan ESB kawasan tersebut still lembab walaupon tengah mengalami elergik. Terima kasih Ephyra kerana membantu cik nor menyelesaikan masalah kulit kering disekitar bibir akibat elergik
Kini tona kulit muka cik nor dah semakin sekata. Tidak seperti dulu lagi. Mata panda tu pun dah berkurang walaupon tidak cukup tidur.Kesan parut jerawat yang dulu sangat ketara kini sudah semakin pudar. Kalau nak keluar rumah sekarang nie cik nor jarang menggunakan pelembab kerana kulit muka cik nor dalam sedia lembab dan berseri tanpa sebarang makeup. Kulit muka semakin gebu wajah semakin berseri .Tak percaya..tanpa makeup tebal cik nor mampu tampil menawan dengan ESB...tengak gambar dibawah ini :

Kalau dulu muka berkilat..kini tidak lagi.Yang berkilat hanyalah bibir sahaja.. ESB terbukti berkesan dan serasi dengan kulit muka cik nor. Terima kasih Ephyra Skin Bar ..kerana mu aku menawan.

3 minit untuk kulit yang lebiih cerah berseri :
1. Basahkan wajah dengan air, kemudian gosokkaan Ephyra Skin Bar pada telapak tangan, sapukan secara lembut pada seluruh muka anda. Urut dengan baik selama 2-3 minit.
2. Untuk kulit lebih gelap/ bermasalah, boleh urut selamat 5 minit.
3. Bilas dengan air dan sapukan pelembab pada kulit.
4. Untuk kesan yang lebih cepat, guna sabun 2-3 kali sehari.

Ephyra Skin Bar diformulasi dari 100% bahan semulajadi tanpa bahan kimia terlarang yang memudaratkan. Ia selamat dan amat sesuai untuk semua jenis kulit, lelaki dan wanita pada semua peringkat umur.

8 kebaikan Ephyra :
  • Melembapkan kulit wajah
  • Kulit muka lebih cerah, lembut dan tegang
  • Menanggalkan kotoran, minyak & sel kulit mati
  • Merawat kulit berjerawat
  • Menghilangkan parut jerawat dan jeragat
  • Mengilangkan 'blackheads' di muka
  • Boleh menghilangkan bau badan
  • Sesuai digunakan untuk keseluruhan badan
Kandungan ESB : Bearberry Alpha Arbutin A Extract, Glutathione, Rice Bran Oil, Kolagen, Carrot Extract, Seaweed, Glyserin & Banana Enzyme.

Untuk maklumat lanjut :
Instagram :
@ephyra2u
@ephyraskin

Website :
www.oceanlife2u.com 

Facebook :
 https://www.facebook.com/oceanlife2u?fref=ts

8 comments:

  1. wah.. kesannya jelas dan nyata lah sis..
    tahniah..

    ReplyDelete
  2. wah :)
    aida byk da baca pasal esb ni...
    mcm bagus aje ekk...
    mcm kena try sebuku :)

    ReplyDelete
  3. Dah pakai jugak. Memang rasa gebu sikit muke sekarang hahahha

    Jemput join giveaway http://www.fadzirazak.com/2015/07/giveaway-blog-fadzi-razak-launch-2015.html. 12 pemenang dicari!

    ReplyDelete
  4. kite baru cuba tak sampai seminggu, eemm.. so far ok Alhamdulillah cuma belum nak share dengan pihak luar.. hehehe..

    ReplyDelete
  5. Nk dekat raya ramai inginkan kulit cantik

    ReplyDelete
  6. iera pakai nour ain je kak hehe tapi so far mmg ok la ngan kulit...tone pun makin sekata...jerawat cepat kecut

    ReplyDelete
  7. Esb mmng best. Pnh guna sblm ni. Rndu nk guna blik. Skrng on dgn minuman ephrya je..

    ReplyDelete