KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Friday, July 22, 2011

Majalah Kegemaranku....



Ini lah majalah yag menjadi kegilaan aku.Pantang nampak majalh nie sure aku nak beli lah.Tambah2 klu tgk artis kawen cepat jer aku beli.Tapi majalah nie berinfomasi.Bnayak benda aku blh thu klu baca majalh nie.Dari segi agama, fesyen, masakan dan banyak lagi.Pendek kata ia memenuhi cita rasa semua pembacalah.Nie yg lama punya yang baru tak sempat nak snap lagi.Nnt klu ader masa aku snap yg terbaru plk k.Saper2 yg boring tu blhlah baca majalah Wanita nie...lelaki pon blh baca gak.Sbb dlm majalah nie ader salum kolum khas untuk lelaki...ahaks.....:) daripada membuang masa begitu sahaja baik baca majalah mcm nie,Leh gak tambahkan ilmu...btl tak kawan2 blogger.hehe.oklah aku stiop dulu lain kali tulis lagi....babai

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...