Breaking News

Pelembab Bibir Oless Rakan Bibir Kering Anda

Assalamualaikum...


Musim-musim panas macam ni mesti korang tercari-cari pelembab bibir yang sesuai untuk bibir korang kering tu kan? Korang mesti nak cari bukan sahaja melembap tapi juga mencantikan bibir korang. Cik Nor dah jumpa tau. Pelembab bibir ni homemade tau. Dah la bau dia best, fungsi pun superb orang kata. Nak tahu pelembap bibir apa? Jom Cik Nor kenalkan kat korang.


Oless adalah pelembap bibir homemade yang selamat untuk digunakan. Pelembap bibir berwarna merah ini dihasilkan dengan perisa buah-buahan.  Buahan apa? Strawberi la. Mesti menggodakan? Dah la warna dia merah menggoda, bila guna rasa strawberi. Memang wow sangat.


Korang yang ada masalah bibir kering dan merekah tu boleh la mencuba Oless. Ini kerana Oless berkesan untuk mengatasi masalah bibir kering dan merekah. Korang jangan bimbang Oless ini sesuai untuk seisi keluarga. Oless menggunakan produk semula jadi tanpa bahan-bahan yang boleh memudaratkan kesihatan. Seandaikan korang atau anak korang tertelan korang tak perlu risau kerana bahannya semulajadi.


Cik Nor suka sangat guna Oless ni sebab bila pakai warnanya tak merah menyala mak ngah. hehe. Warna yang sedap mata memandang orang kata. Bila orang pandang pun tak nampak over. Senang pulak tu guna, Oless jer dah nampak cantik. Tidak la bibir korang nampak kusam dan tidak bermaya.  Sebelum keluar rumah cuma Oless, bukan takat bibir nampak lembap terus gojess uolls..hehe.

Untuk pengetahuan korang Oless adalah produk keluaran ZMBEAUTY. Produk bumiputera yer korang semua. Jom kita support produk buatan tempatan. Dah la harga dia mampu milik, berbaloi dengan harga yang ditawarkan dan kualiti produk.



Bahan-bahan Yang Terkandung Dalam Pelembap Bibir Oless :

- Extra Virgin Olive Oil
- Vitamin E
- Perisa Strawberi
- Pewarna dibenarkan

Cara Menggunakan Oless : 

Sapu pada bibir setiap kali memerlukan. Ia juga sesuai untuk kanak-kanak kerana ianya dibuat menggunakan perisa dan pewarna makanan.


Penafian :

Oless merupakan produk semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia yang boleh menyebabkan kesan sampingan jangka masa yang panjang. Ia selamat digunakan walaupun penggunaannya agak kerap.

Bagi korang yang ini menambah pendapatan bolehlah menjadi ejen dengan modal yang sangat minimum.  Oless sangat mudah dijual kerana kualitinya setanding dengan harga yang ditawarkan. Harga mampu milik uolls..:)

Untuk maklumat lanjut korang boleh lawati :

Blog : zuraini.com
Tel: 01132484182
Diedarkan oleh: ZMBEAUTY

10 comments:

  1. cam best je...meh banjer satu, cik nor..hehe

    ReplyDelete
  2. Anak dara kinah suka betul dengan Oless ni. Sedap katanya😅

    ReplyDelete
  3. Alahi comel je nama dia Oless. Bagus papai pelembap ni bibir terjaga

    ReplyDelete
  4. hai cik nor, qekra biasa guna yg nivea je. tp mcm suwit jgk kaler dia.

    ReplyDelete
  5. macam best je ni dapat rawat kulit bibir kering!

    ReplyDelete
  6. betul cuaca x menentu skrg n bibir cpt kering so mmg wajar apply pelembab bibir sebegini

    ReplyDelete
  7. Nice nya bahan bahan dia tu ciknor

    ReplyDelete
  8. comel nyer nama nyer, ciknor.
    oless :)
    aida wajib pakai lipbalm.
    now beli 1 set skali dgn scrub nyr.

    ReplyDelete
  9. bole try yang ni lepas vasellin ni habis :-)

    ReplyDelete
  10. macam menarik jah nanti try cari satu la

    ReplyDelete