Breaking News

Kekal Segar Dengan Althea Stay Fresh Body Sparkling Mist


Assalamualaikum..


Sebelum ni memang tak peduli pasal body mist ni. Pernah juga dapat masa buat job review tapi guna sedikit sebab bau dia kurang menarik perhatian.  Bukan takat bau yang tak menarik, bau dia jugak boleh menyesakkan hidung. Hehe. Maklumlah Cik Nor ni jenis cerewet sakit bab bau-bau ni. Kadang-kadang Cik Nor boleh pening dengan perfume yang Cik Nor sendiri pakai.




Sehinggalah Cik Nor dapat tahu Althea ada kolaborasi khas dengan artis Indonesia. Mesti korang kenal kan? Siapa lagi kalau bukan Titi Kamal. Memang dah perasan iklan dia lalu lalang kat wall facebook. Semakin hari semakin tertarik untuk mencubanya. Mana tak tertariknya, tengok packaging dia yang penuh dengan bunga ros memang menggoda jiwa.



Body Mist Pertama Althea.

Biasa kalau buka website Althea mesti nak cari produk untuk kecantikan sahaja. Tapi sejak Althea dah berkolaborasi dengan Titi Kamal ni, tak menang tangan Althea menerima pesanan untuk body mist pertama mereka.

Mesti korang tertanya tanya apa yang menarik sangat Althea Stay Fresh Sparking Mist ni? Ia sangat-sangat menarik kerana ia merupakan wangian badan yang dihasilkan daripada bunga-bungaan dan juga buah-buahan seperti sweet orange, fresh peach dan elegent rose. Bauan ini di inspirasi daripada bauan kegemaran Titi Kamal sendiri. Dari inspirasi tersebut terhasillah kolaborasi Titi Kamal dengan Althea Korea dimana ini merupakan kolaborasi pertama Althea dengan selebriti. #TitixAltheaKorea.

Bahan utama Althea Stay Body Sparkling Mist



1. Damask Rose Water : Menjaga kulit dari dehidrasi dan memberikan bau haruman yang lembut dan menyenangkan deria bau.

2. Minyak Jerus Manis : Menyegarkan deria bau

3. Ekstrak Bunga Elder : Mendingikan dan menenangkan kulit serta memberikan haruman feminin



Kenapa Ianya Menarik?



i. Bauan bunga dan buah : Kombinasi bauan bunga dan buah seperti sweet orange, fresh peach dan elegent rose membuatkan rasa segar sepanjang hari


ii. Saiz Botol Yang Sesuai : Saiz botol yang dikata sedang-sedang dan mudah untuk dibawa ke mana sahaja atau dengan kata lain mudah masuk handbag. 

iii. Tidak Melekit : Sejenis body mist yang tidak melekit atau meninggalkan kesan pada badan selain bau wangi

iv. Bau Tahan Lama : Althea body mist ini tahan lama jika digunakan dengan cara yang betul. Caranya mudah sahaja, spray  selepas mandi yer.

Cara Menggunakannya.

Body mist ni mudah jer cara nak guna dia. Selepas mandi spray di sekitar badan yang kita mahukan untuk mengekalkan haruman yang berpanjangan. Bagi yang suka travel tu, body mist ni boleh menggantikan perfume jugak tau.


Selepas seminggu menggunakan Althea body mist ni, memang rasa tak boleh tinggal dari menggunakannya. Mana taknya bauannya yang segar kekal wangi dibadan kita sepanjang hari. Jika Cik Nor terlupa untuk mengenakan deodorant, body mist ni yang menjadi penyelamat. Baunya yang wangi membuatkan kita rasa lebih segar dan wangi sepanjang hari.




Korang jangan terkejut kalau Althea Stay Fresh Body Sparkling ini kehabisan stok dipasaran. Sekali cuba mesti terpikat. Bila dah terpikat mesti nak kena sentiasa ada stok dirumah. Nak cuba juga? Klik  sahaja : https://my.althea.kr/stay-fresh-body-sparkling-mist. Eksklusif ini weh.. rugi siapa dapatkan satu body mist ni.

13 comments:

  1. Ramai juga yang review body mist ni. Masalahnya kalau pergi website Althea, habis cuci dompet skali.

    ReplyDelete
  2. eh.eh..sama taste plak body mist kita...hehe..sep sikit...

    ReplyDelete
  3. Fav body mist ana sekarang ni. :)

    ReplyDelete
  4. bestnyeee.. wangi sentiaasa la ciknor :)

    ReplyDelete
  5. boleh dpt kn sebotol ni... pompuan kena wangi2 kannn hahaha

    ReplyDelete
  6. fresh sngt bauan dia.. tak pernah tinggal spray even sehari. hehe

    ReplyDelete
  7. Wow best ya.. mesti fresh sgt2 kan

    ReplyDelete
  8. Memmag best kan kak baunya .Mimi siap repeat order. Ada 4 botol standby dekat rumah .Hehehe

    ReplyDelete
  9. best! Tak puas nak bau body mist ni tau.Asyik nak spray aje,,

    ReplyDelete