Breaking News

Dew A Little Travel Pack Membantu Mengurangkan Garis Halus Dan Kedutan Di Muka Anda


 Assalamualaikum..

Bila usia dah semakin bertambah, makin jelas la gari-garis penuaan dan kedutan diwajah kita. Tambah-tambah jenis yang tak ambik peduli pasal penjagaan muka yang betul. Macam Cik Nor nak kata tak jaga, jagalah juga walaupun tak macam orang lain. Rutin harian Cik Nor mesti cuci muka dari segala kotoran dan alat solek. Kemudian kalau nak keluar mesti tepek muka dulu dengan serum atau pelembab yang boleh menghalang kulit kita dari terus terkena pancaran sinaran matahari.

Bila sebut pasal serum atau pelembab mesti pening nak cari mana yang sesuai dengan kulit kita. Satu lagi sesuai ke tak dengan muka kita? Adoi..ini lah masalah wanita bila mencari produk kecantikan. Bila tidak sesuai, macam-macam masalah pulak timbul. Antara yang Cik Nor alami ialah pertumbuhan jerawat yang tidak terkawal. Memang agak tertekan jugak la, bila produk yang kita beli mahal-mahal tak dapat di gunakan.




Kalau dulu baca macam majalah berkaitan wanita mesti ternampak iklan produk Murad. Masa tu jugak la berangan nak juga guna produk Murad ni.. Alhamdulillah..angan-angan dah jadi kenyataan bila Cik nor sendiri dapat mencuba produk baru Murad yag diberi nama Dew A Little Travel Pack. Bila dah dapat produk ni memang teruja sangatlah nak mencuba. Ternyata produk ini sesuai dengan kulit muka Cik Nor. Apa yang best Dew A Little Travel Pack ini didatangkan dalam bentuk yang kecil dan mudah untuk dibawa ke mana sahaja. 



Untuk pengetahuan korang Murad Dew A Litte ini, tekstur ia sangat ringan dan mudah menyerap ke dalam kulit. Korang tak perlu risau kesan melekit dan krim ni lambat menyerap ke dalam kulit. Ia mudah digunakan dan memberi kelesaan pada kulit korang.



Kelebihan Murad Dew A Little Travel Pack
  • Meningkatkan keupayaan kulit untuk mengekalkan keseimbangan air 
  • Penghidratan selama 24 jam dan tahan lama
  • Mengurangkan garis-garis halus dan kedutan pada wajah
  • Sesuai untuk light travel
  • Melembapkan kulit wajah


Kandungan Utama Murad Dew A Little
  • Ekstrak Kelapa - Mengekalkan kelembapan dengan lebih baik untuk menghalang dehidrasi dan menjadikan tekstur kulit lebih licin serta kelihatan lebih muda
  • Asid Hyaluronik -  Meningkatkan keupayaan kulit untuk menarik dan mengekalkan air jauh kedalam permukaan kulit bagi tujuan penghidratan yang lebih baik dan tahan lama
  • Mentega Shea, Alpukat, Bunga Matahari dan Minyak Buah Zaitun - Membantu memulihkan kelembutan kulit dan menjadikan kulit lebih sihat.

Bahan - bahan lain yang terkandung dalam Dew A Little Travel Pack

Water/Aqua/Eau, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Dicaprylyl Carbonate, Cetearyl Alcohol, Butylene Glycol, Ethoxydiglycol, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Phenoxyethanol, Cetearyl Glucoside, Xylitylglucoside, Phenyl Trimethicone, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Cocos Nucifera (Coconut) Fruit Extract, Polyacrylate Crosspolymer-6, Acrylamide/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer, Anhydroxylitol, Isohexadecane, Chlorphenesin, Allantoin, Urea, Xanthan Gum, Glucosamine HCl, Xylitol, BHT, Bisabolol, Dipotassium Glycyrrhizate, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Laminaria Digitata Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 80, Sodium Hyaluronate, Retinyl Palmitate, Avena Sativa (Oat) Kernel Extract, Yeast Amino Acids, Betaine, Inositol, Taurine, Trehalose, Magnesium Chloride, Palmitoyl Dipeptide-5 Diaminobutyroyl Hydroxythreonine, Palmitoyl Tripeptide-5, Tetradecyl Aminobutyroylvalylaminobutyric Urea Trifluoroacetate

Murad Dew A Little ini sesuai digunakan oleh semua jenis kulit tidak kira sama ada jenis kulit normal, kering, kombinasi ataupun sensitif. Semua sesuai menggunakannya. Korang jangan risau kerana produk ini tidak mengandungi paraben, sulfat, phthalates dan juga gluten. Jadi ianya selamat digunakan.

Cara Guna Murad Dew A Little




Murad Dew A Little ini boleh digunakan pada waktu pagi dan juga malam. Caranya mudah sahaja, cuma urut secara perlahan dan ratakan keseluruh kawasan muka, leher dan dada. Kalau korang guna waktu siang, selepas menggunakan Dew A Little ni, korang bolehlah apply pula Sunblock Murad untuk melindungi wajah korang daripada sinar UV.

Apa Pendapat Cik Nor Tentang Murad Dew A Little

Memang sejak remaja lagi Cik Nor percaya dengan produk Murad ini. Ianya amat berkesan melembabkan wajah dan mengurangkan garis halus di muka Cik Nor.   Kalau dulu memang agak susah jugak untuk memiliki produk Murad ni sebab masih belajar tapi kini harga tiada masalah sebab sudah bekerja.Harga mahal sedikit tak kisah janji hasilnya berbaloi. Kalau nak cantik kena keluarkan duit lebih sikit. Betul tak korang?


Selepas 2 minggu menggunakan produk ini, banyak perubahan  boleh dilihat. Antaranya berkurangnya gars-garis halus dimuka dan kulit muka terasa lembab sentiasa. Cik Nor memang suka sangat dengan produk Murad ni. Nampak Cik Nor tak bertukar kepada produk lain dah cuma kena saving duit lebih sikit untuk penjagaan muka. Korang yang ada masalah garis halus, kedutan, kulit kusam dan kering apa kata korang cuba Murad Dew A Little ini. Mana tahu sesuai dengan kulit muka korang. Cik Nor dah cuba, korang bila lagi.

Kat mana nak dapatkannya?


Untuk sebarang pembelian atau maklumat lanjut, sila layari :-

Website
https://www.murad.com.my/dew-a-little

Instagram

10 comments:

  1. Brand Murad ni sangat famous dalam bidang kecantikan. Mesti kesan penggunaan tu sangat bagus.

    ReplyDelete
  2. kenal produk Murad ni.harga dia pun boleh tahan..hehe..tapi brand ni mmg rasanya dah lama dengar..kalau dah lama bertahan, mesti la sebab barang-barang dia pun berkualiti...

    ReplyDelete
  3. Yg kecil comel mcm ni mmg sesuai sgt lah untk bawa travel.

    ReplyDelete
  4. Wahh bestnya cik Nor. Banyak jugak baca review best pasal produk ni, harga pun wow jugak kalau nak beli. Hahah!

    ReplyDelete
  5. Comel.. memang bersaiz travel. Tiada alasan travel pun x boleh jaga kulit wajah kan..

    ReplyDelete
  6. Wah bagus utk.mama.yg kulit dh Makin tua ni

    ReplyDelete
  7. patut kulit ciknor nampak anjal gitew.. tegang je nengokna kulit

    ReplyDelete
  8. Owh inilah Murad yang sering menjadi sebutan tu yer

    ReplyDelete