Breaking News

Today Is Jumaat...

Assalamualaikum....


Selamat bersua kembali.Ini adalah autopublish entry dari cik nor.Harap maklum hari nie adalah hari cuti hujung minggu bagi negeri cik nor.Sila jelas yer (xder siapa nak jeles ngan ko cik nor...haha).Sebenarnya cik nor tak mahu hari tanpa entry, so cik nor ambik kesempatan untuk merapu jugak walau macam mana keadaan sekali pon..haha.

Ini adalah lah entry pendek dari cik nor.Kepada blogger adam jangan lupa solat Jumaat.Doakan keamanan seluruh dunia..aamiin..Kepada blogger hawa...hari ni rehat panjang...jaga kesihatan jangan terdedah kepada cuaca panas yang melampau, jaga solat dan hiasi peribadi..:)


Oklah cik nor mengundur diri dulu buat seketika...ada masa cik nor sambung merapu lagi...hihik..Salam sayang dari cik nor comel...(sila muntah hijau sekarang..haha)

30 comments:

  1. so jeles...sbb hari isnin nie cik nor sambung cuti kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn jeles..hari ahad cik nor kerja..haha

      Delete
  2. Bestnya cuti cik nor..farah pn xsabar nk cuti esok nie..bersambung sampai isnin.
    Yeayyh...;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat brcuti farah..ahad cik nor kerja..haha

      Delete
  3. selamat bercuti dan berehat cik nor!:)

    ReplyDelete
  4. lately cuaca asyik hujan
    take care jugak utk diri nor
    slamat bercuti

    ReplyDelete
  5. iklan tak berbayar ni.. hehehe

    ReplyDelete
  6. he3..merapu2 pn..ada gak 1 entri terbit =)

    ReplyDelete
  7. TQ kerana mengingatkan wahai cik hawa hehe

    ReplyDelete