Breaking News

Rambut Bermasalah | Tablet Rambut La Rita Kan Ada


Assalamualaikum.

Setiap orang mesti ada masalah rambut. Boleh dikira hanya sesetengah orang sahaja yang bebas dari masalah rambut. Macam Cik Nor sendiri masalah rambut kian menghantui diri. Mana tak nya, masa mandi rambut gugur, masa sikit pun gugur lagi. Alahai..pilunya tengok rambut gugur. Kalau gugur sahaja tak apa lagi ni siap pakej kulit kepala gatal dan kadang-kadang tu siap berkuping lagi. Lagi la syahdu😢😢😢

Tablet Rambut La Rita

Kini semua masalah tu kian hilang setelah mengamalkan Tablet Rambut La Rita. Tablet rambut ini khusus untuk mengatasi masalah-masalah rambut berikut :

1. Rambut gugur
2. Rambut nipis
3. Rambut rosak
4. Rambut kering
5. Kegatalan kulit kepala
6. Kulit kepala berkuping
7. Botak pada peringkat umur masih muda

Tablet Rambut La Rita

Cara makan dia mudah sahaja. Kemam atau kunyah satu tablet setiap hari di ikuti dengan segelas air masak. Seperti biasa kena banyak minum air untuk kesan yang cepat.

Tablet Rambut La Rita

Tablet Rambut La Rita akan menjadikan rambut korang lebat dan bersinar. Rambut juga lebih lembut dan beralun. Paling penting rambut terurus, tidak kusut dan kulit kepala bersih. Siapa tak cuba tablet ni memang rugi sangat-sangat. Banyak kebaikannya dan kelebihannya.

Tablet Rambut La Rita

Tablet Rambut La Rita ini mengandungi: 

Susu kambing, serbuk koko, ekstrak lidah buaya, ekstrak pueraria mirifica, ekstrak minyak zaiton, kismis, gingko biloba, ekstrak pegaga, madu, omega 3, vitamin B1 dan vitamin B3.

Tengok kandungan dia menjadikan kita tak ragu-ragulah untuk menggunakan produk ini. Kandungannya dari bahan-bahan terpilih sahaja.

Tablet Rambut La Rita

Dah bacakan kelebihan, kandungan dan cara makannya. Apa kata kita cuba, insyaAllah dapat mengurangkan atau menghilangkan terus masalah rambut anda. Jika anda ada sebarang pertanya atau kemuskilan boleh terus hubungi :

Instagram : @larita_hq
Tel/whatsap : 014-8483914

10 comments:

  1. Lagi mudah kan... makan pil je... x lama pun berbanding treatment...

    ReplyDelete
  2. sangat manfaat utk orang yg ada masalah rambut. utk kurangkan uban boleh sekali ke kak? huhu.

    ReplyDelete
  3. wah..bagus tak cik nor..akak ni hah banyak sangat masalah dengan rambut...

    ReplyDelete
  4. lbh bgs amik yg ni dr pergi rawatan rambut yg mahal nk mamps tu

    ReplyDelete
  5. oo..supplement utk rambut pun ada gak skrg..baru tau..

    ReplyDelete
  6. mudahnya..cuma makan supplemen dapat atasi masalah rambut..tak perlu spend untuk serum bagai dah..

    ReplyDelete
  7. menarik produk ni.. mia pun rambut gugur juga...

    ReplyDelete
  8. Ingredients dia mmg meyakinkan

    ReplyDelete
  9. wahh untuk rambut pun dh ada. bagus ni

    ReplyDelete
  10. Ever wanted to get free Twitter Followers?
    Did you know you can get these ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    ReplyDelete