Breaking News

Ezbuy Pusat Shopping Online Anda


https://ezbuy.my/


Ezbuy (dimiliki oleh Ezbuy Holdings Limited) adalah pembekal berdedikasi dalam perkhidmatan membeli belah dalam talian yang professional. Ditubuhkan pada tahun 201 oleh sekumpulan usahawan, ezbuy cepat meningkat menjadi platform membeli belah di luar negara yang pertama dan terbesar di Singapura. Diperkenalkan oleh Berita Channel 8, Channel  U Seven Money, Straits Times dan lain-lain media negara, 65edays dan perkhidmatannya menjadi lebih dikenali & popular.

Sehingga hari ini, kami menyediakan perkhidmatan membeli-belah dari China, Taiwan, Amerika Syarikat lebih daripada 500,000 rakyat Singapura, 50,000 rakyat Malaysia, Australia dan Thailand manusianya berusaha ke arah kecemerlangan perkhidmatan manakala mengekalkan fokus kami lebih kepada permintaan tempatan bagi membangunkan perkhidmatan baru yang lebih baik saman pelanggan-pelanggan kami.Kami akan memperluaskan perkhidmatan kami ke lebih banyak negara. Apabila rangkaian global menghubungkan sesiapa sahaja untuk apa-apa melalui internet, kami mengambil alih dan mengangkut apa-apa untuk semua orang yang kita berkhidmat. Teknologi menjadikan kehidupan lebih mudah, perkhidmatan membawa lebih banyak keselesaan, kita memanfaatkan teknologi dan berdedikasi untuk menyediakan perkhidmatan yang lebih baik. Akhir sekali kita berharap kita mewujudkan gaya hidup yang lebih baik, ringkas dan mudah.
 
https://ezbuy.my/

Mesti korang pernah dengar dan ada sesetengah tu pernah shopping kot ezbuy ni. Betul tak? Mesti syok giler shopping kat sini. Macam-macam keperluan ada. Pilih dan bayar. Lepas tu tungga barang sampai dipintu rumah sahaja.Mudahkan?

Korag tahu tak ezbuy sedang mengadakan jualan hebat? Apa? Belum Tahu lagi? Meh la sini nak cerita ni. Ezbuy mengadakan jualan 65 hari Jualan Global Super. Jangan ketinggalan untuk shopping pelbagai barangan dari Malaysia, China, Amerika Syarikat dan perlbagai pilihan dari Taiwan. Wow.. paling hangat ada diskaun sehingga 90%. Memang teruja kan?

https://ezbuy.my/

Apa lebih 20 juta produk jualan ditawarkan sepanjang jualan ini berlangsung.  Memang meriah sesengat. Produk-produk tersebut termasuk fesyen istimewa, keperluan hidup dan bermacam-macam lagi pilihan terbaik dari ezbuy. Teruja tak korang nak shopping kat ezbuy? Tawaran eksklusif  dan diskaun hebat ini bermula dari 31 Mei 2017 pukul 12.00 tengahari sehingga 5 Jun 2017. Wah, lama kan? Sempat la korang shopping untu hari raya nanti. Tak perlu lagi bersesak di shopping complex.
https://ezbuy.my/


Korang tengok la rakan deal ezbuy ni. Semua barangan berjenama. Bukan calang-calang. Jenama yang dipercayai sejak dulu lagi. Memang sangat berbaloi oii shopping kat sini. Nikmat harga borong untuk lebih 300 item setiap hari. Item-item ini akan dikemaskini setiap hari.Antara brand yang bekerjasama dengan ezbuy ialah Sony, Tefal, Canon Daniel Wellington, Omron, Western Digital, Samsung, Viewsonis, Pineng dan Sonic Gear. Wow semua brand hebat kan? Ada lagi brand lain seperti Kellogs, Lifebuoy, Dettol, Johnson Baby, Kinohimitsu, Brand, Durex, Scholl dan Avent. Gempak giler jenama yang ada.

https://ezbuy.my/


Tawaran hebat setiap hari. Amat rugi kalau korang lepaskan Global Super Sales ni. Tambahan lagi dekat-dekat nak raya mesti nak berjimat. Ini lah tempat yang anda patut pilih sebenarnya. Jimat belanja, jimat tenaga dan juga masa. Tawaran hebat untuk korang semua diluar sana. Jenama top dengan diskaun hebat yang korang tak akan jumpa di tempat lain.


https://ezbuy.my/


Jangan lupa muat turun App ezbuy dan imbas kod bar untuk mendapatkan RM15 Voucher percuma (Kod QR telah disediakan). So, tunggu apa lagi, jom lah muat turun app ezbuy dan shopping sepuas hati anda. Selamat bershopping semua.

8 comments:

  1. Ana dah selamat shopping di ezBuy. Memanh rambang mata di buatnya.barang pun sampai cepat walaupun dari china. Memang terbaik.

    ReplyDelete
  2. tak pernah lagi shopping kat ezbuy nii

    ReplyDelete
  3. Penah shopping kat ezbuy ni..best..rambang mata sbb harga berpatutan...

    ReplyDelete
  4. nieyl pun tgh survey² barang dekat ezbuy ni..

    ReplyDelete
  5. kena cuba shopping di sini la jap..

    ReplyDelete