KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Tuesday, January 8, 2013

Kerana Gambar Ini Aku Rugi Kredit RM0.50....

Assalamualaikum...

Mesti korang pelik kan knapa aku ltk gambar pompuan seksi kat blog aku nie kan.Bukan nak citer pasal 18sx yer.Nie aku nak citer skitlah..tp thn lps punya citer ..tak basi lagi lah...haha..Gambar nie klu tak slap aku sampai waktu ptg..dkt2 magrib klu tak silap aku la gambar nie msk  inbox tel aku.Aku mcm biasalah..klu ada msg msk ngn lahapnya aku buka.tak kira saper yg hantar.haha.Igtkan somebody yg hantar sbb sblm tu aku main sms ngn dia.Buka2 alamak..gambar apa nie???

Mmg terkejut gorilla and kingkong lah aku dbuatnya..klu aku lelaki leh arr jgk layan.Nie gambar cam nie aku nak buat apa?Buang dlm recycle bin lah jawabnya..haha..bla dah buka tu aku mcm muskil jgk..tgk no yg hantar tu mcm berbayar..so, dgn tak puashatinya check krdt.Mmg sah..dia dah pow crdt aku RM0.50.huhu.Weh..klu sms ngn pakwe dah blh hantar msg kat dia 50 sms dah..haha

So, kpada rakan2 blogger sila berhati2 klu terima msg bergambar mcm aku.Klu tgk ada mms dr no yg pelik yg buka.del jer trus...may b dia akan knakan bayarn..Mmg tak berbaloi klu dapat gambar mcm nie.Klu gambar karton or bunga aku blh terima lagi...huhu.Seminggu lps tu aku ada terima lg mms dr no yg lbh kurang mcm aku terima gambar kat atas.tp aku tak buka.aku trus del jer.Aku tkut terkna lagi.huhu

Hati2 yer kawan2 blogger....




8 comments:

  1. Bagi salah orang....org pompuan...nk buat apakan cik nor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah pasal...buat rugi kredit jah..huhu

      Delete
  2. betul2.. klau no yg pelik2 tu delete je terus.. huhu.. tp kdg2 takut jugak kalau kot2 btol ditujukan kt kite ke.. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup skarang dah berhati2...tgk no bru buka.klu tak trus del aisya...huhu

      Delete
    2. lelesurabayamadura: kna berhati2 selepas ini..huhu

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...