Breaking News

Makan, Makan & Makan

 Assalamualikum...

Retetetan dari wordless wednesday aku semalam, so hari aku citerlah kat mana aku g makan utk tambahkan lg lemak dbadan aku..haha..Mmg aku dah gmuk..smlam pakai sluar jeans yg longgar pon mmg dah rasa mcm fix jeanslah plk...huwaa...mcm mana nak trnkan balik...asyik mkn, makn dan makn jer.Tak thulah knapa selara mkn aku bertambah2 sjak akhir2 nie...huhu.Gambar yg kat atas tu bakso namanya...best jgklah sbb kna dgn selera tekak aku.Tp bila aku tambah sambal biasa dah rasa lain mcm lah plk sbb aku rasa mcm sambal lama jer dia sedia kan..huhu.
 Yang nie plk air jagung akak aku punya.Cam best jer kan.Tapi aku tak sempat nak try best ker tak.Bila aku toleh tgk2 dah tinggal ais jer kt dalam gelas tu.Sampai hati ko Long tak bagi aku rasa air ko..huhu
 Yang nie pon sampai tp dari pandangan yg berbeza.Klu tp dari pandangan sisi, yang nie plk dari pandangan ats plk.haha.Dah macm belajar lukisan kejuruteraan lah plk.Ada pandangan sisi,atas dan depan.haha.Mmg lah aku blajar lukisan kejuruteraan dlu, kantoi...sbb tak thu nak beza mana pandangan atas, sisi dan depan...haha
 Yang nie anak buah aku yang sulung, dia punya air tu carrot float.Gelas besar lagi tu.Bkn main eksyen lagi kan...Igtkan habis dia minum air , rupanya tdak.sudahnya majlis daerah nie jgklah yang habiskan.Mana tak gmuk aku...huhu
 Yang nie adik dia.Order sama ngn aku , ABC..Tgk gelas ABC dia bukan main besar lagi.Igt kan dia nak habiskan.Rupanya sama mcm dia punya kakak.Minum skit jer.Last skali kakak aku suruh bungkus n bawak balik.Nak tinggal mcm tu rasa mcm membazir jer.Klu bungkus mesti ader jer yg menempel nak minum..haha
Yang dkat nie ABC aku punya.Sama dgn anak buah dan adik aku.Tp aku tak puas hati skit ngn ABC nie.Sbb dalam ABC aku dia letak pulut yg dah basi n jagung dia dah masam.Mmg aku tak puas hati.huhu.Igt nak complaint jer masa dia kira tu tp mls nak malukan dia jer.Lain kali kalu g mkn cni aku tobat tak nak order ABC lagi.huhu.Aku lupa nama restoren nie tp lokasinya kat Bandar Baru Tanah Merah.Kedai nie jual makanan jawa.

 Perghh,..gambar aku pon ada jgklah kali.Cewah..bkn main licin lagi muka aku dr sisi...haha.Padahal klu dari pandangan hadapan muka cam jaln tar pon ada gak...Control ayu sbnarnya..tgh tunggu makanan sampai..haha
Nie aku pompuan bongsu aku..Sama tak muka kitaorg.Tak kan?eh..aku tanya aku sndiri lak yang jawab..haha.Senyum sumbing jer adik aku nie.Tunggu makanan yg d order tak sampai2 pon lagi..haha

Oklah.Cukuplah utk kali ini.Lain kali update lagi...:)

No comments