Breaking News

Lynnity Botanic Health Dan Lynnity Relief Essential Oil | Mengatasi Masalah Kesihatan Anda


Assalamualaikum...

Lynnity is the hybrid of functional food supplement derived from traditional Chinese herbs using modern technology. With more then 100 years of traditional recipe, Lynnity dive deepee into the tressure of Chinese herbs and combined with modern taste.

Amboi...kemain kan Cik Nor speaking London, bahasa mudah jer tu. Mesti korang semua faham. Hehe. Sebenarnya Cik Nor nak kenalkan korang dengan 2 produk dari Lynnity ni. Apa dia? Jom Cik Nor perkenalkan satu persatu.


Lynnity Botanic Health ( Phyto Citrus Blend)

Lynnity Botanic Health ( Phyto Citrus Blend) adalah satu produk kesihatan khusus untuk tulang, jantung dan hati. Ia membantu kita untuk menjalani kehidupan yang lebih aktif dan sihat. Botanic Health mengandungi bahan-bahan yang unik untuk melindungi tisu rawan, meningkatkan kepadatan tulang dan menambah mobiliti. Pengambilan intipati rutin boleh memberi manfaat yang besar kepada tulang dan sendi kita serta membantu kita untuk mencegah ostreoporosis.


Botanic Health adalah sel dan kaya dengan pelbagai mineral serta bahan-bahan revilusioner, stem semula jadi dan amat sesuai untuk vegetarium. Ia terbukti secara klinikal untuk meningkatkan kesihatan tulang dan sendi. Formulasi unik ini membolehkan korang menikmati kehidupan dengan lebih mudah dan selesa. Botanic Health lebih dari sekadar makanan tambahan yang membantu meringankan sakit atau menambah kalsium tetapi ia juga membantu meningkatkan kepadatan tulang serta menggalakkan kesihatan tulang, mengekalkan struktur tulang dan sendim pembaikan tulang rawan dan juga membantu menambahkan kolagen.


Kebaikan / Kelebihan Botanic Health ( Phyto Citrus Blend)

1. Meningkatkan kesihatan tulang dan sendi
2. Membaikpulih dan mengekalkan kesihatan tulang & rawan
3. Mengurangkan kesakitan dan keradangan
4. Meningkatkan dan mengekalkan pergerakan fizikal
5. Mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, meningkatkan kesihatan kardiovaskular.


Kandungan Botanic Health ( Phyto Citrus Blend)

- Delima
-Manggis
-Alga
-Orthosiphon ( misai kucing)
-Lithothamnion Rumpai Laut
-Halia
-Asid Askorbik
-Bran oat
- Benih chia
-I-arginine, taurina

Wah, baguskan produk ni. Kita sepatutnya mengambil makanan tambahan ini terlebih awal supaya masalah penyakit berkaitan hati, jantung dan sendi dapat dielakan. Mencegah lebih baik daripada merawat. Apa kata korang cuba Botanic Health ni untuk mencegahkan penyakit hati, jantung dan sendi.


Lynnity Relief Essential Oil

Lynnity Relief Essential Oil sangat baik untuk membantu menghilangkan ketidakselesaan kecil dan banyak digunakan dirumah mahupun ketika beriadah diluar. Lynnity Relief Roll -On adalah campuran eksklusif minyak pati tulen yang diolah untuk digunakan dengan bau yang menyegarkan, dapat memberikan tenaga dan melegakan ketidakselesaan. Ianya amat mudah digunakan dimana sahaja anggota luaran badan seperti dahi, kaki dan leher pada bila-bila masa dan dimana sahaja.


Lynnity Relief adalah sahabat sejati untuk perjalanan korang ke gym, setelah berjam mengadap komputer dan lain-lain rutin harian yang korang lakukan setiap hari. Ia memberikan kesan yang menyegarkan, menyejukkan semasa atau selepas bersenam. Dengan aroma menyegarkan ini korang akan bertambah baik dan bertenaga untuk melakukan apa sahaja aktiviti seharian korang.  Aroma yang menyegarkan ini mampu membuatkan ada berfikir dengan lebih tenang.

Lynnity Relief (10ml) =RM88.00

Cara Menggunakan Relief Essential Oil

1. Sapukan tangan, lengan, kaki dan lutut sebelum dan selepas senaman
2. Gosok pada bahu dan otot belakang selepas seharian mengangkat benda berat di tempat kerja atau semasa bergerak.
3. Gosok di dada, kulit atau pergelangan tangan anda untuk meningkatkan mood bertenaga dan meningkatkan daya hidup.
4. Selepas hari yang panjang, tekanan, gosok di bahagian pergelangan tangan dan leher sebelum memandu untuk membantu melegakan tekanan.
5. Untuk wanita, sapuan pada perut sesuai untuk meredakan kesakitan disebabkan kitaran haid wanita.
6. Untuk kanak-kanak, boleh disapu pada dada, belakang atau tapak kaki pada waktu malam untuk menenangkan tidur agar lebih nyenyak.


Kandungan Relief Essential Oil

1. Mentha piperita (Peppermint) oil, 
2. Abies balsamea (Balsam Canada) needle oil, 
3. Eugenia caryophyllus (Clove) bud oil, 
4. Cocos nucifera (Coconut) oil, 
5. Lavender Flower, 
6. Hawaiian Sandalwood, 
7. SunFlower, 
8. Eucalyptus Leaf, 
9. Clary Sage Flower, 
10. Roman Chamomile Flower, 
11.Cedarwood Wood,
12. Ylang Ylang Flower, 
13. Geranium Plant

Relief Essential Oil ini amat berguna disaat kecemasan. Ia boleh dibawah kemana sahaja, tidak kira perjalanan jauh atau pun dekat. Apa yang penting ia mudah untuk disimpan didalam handbang tanpa menggunakan ruang yang besar. Ia mampu melegakan ketidakselesaan dimana sahaja kita berada.

Untuk sebarang pertanyaan atau maklumat  lanjut boleh lawati  :
WEBSITE : LYNNITY
FACEBOOK : LYNNITY
INSTAGRAM: LYNNITYHEALTH

7 comments: