Breaking News

Hadiah Dari Hati Hanya Di Printcious

https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/christmas

Assalamualaikum...

Korang pening nak cari hadiah kat mana? Malas nak keluar dan tiada masa? Kalau kat kedai biasa mesti tak memenuhi citarasa. Asyik design sama dan lama. Mesti tak puas hati kalau beli. Betul tak apa yang Cik Nor cakap? Mesti korang setuju apa yang Cik Nor kata.

Meh sini Cik Nor cadangkan satu laman web yang mampu membuatkan korang teruja bila korang masuk ke situ. Macam-macam ada Cik Nor kat situ. Nak design sendiri, nak yang diorang design pun ada. Mesti korang nak design sendiri baru puashati. Kan? Ikut macam mana korang nak design semua boleh. Jangan risau, semuanya di penuhi. Hehe. Asyik cakap jer Cik Nor ni kan. Laman web tu tak jugak bagitahu.

Ok lah ni laman web nya. https://www.printcious.com/my. Mesti korang pernah dengar kan? Kalau yang masih belum pernah dengar laman web ni, apa kata korang singgah sini. Cuci-cuci mata, mana tahu kot ada yang berkenan untuk dihadiahkan kepada seseorang yang tersayang. Banyak pilihan hadiah kat situ. Amat rugilah kalau tak singgah sini. Rambang mata korang dibuatnya. Tak tahu mana satu nak pilih. Rasa macam semua nak beli untuk diberikan hadiah kepada semua orang.

https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/christmas

Gambar kat atas tu salah satu contoh hadiah yang terdapat kat Printcious. Sekali buka mesti korang kata..ohh..wow banyaknya hadiah. Tak tahu nak pilih yang mana satu. Semuanya cantik dimata dan berkenan dihati. Mana tidaknya hadiah yang ditawarkan jauh beza yang ada yang ada dikedai cenderahati.  Hadiah-hadiah ini setiasa up to date dan mengikut kehendak pelanggan.

Lepas tengok satu-satu mesti berkenan yelah kan dalam hati dah fikir-fikir nak hadiakan kat sesiapa. Kadang tu dah siap buat list nak bagi siapa. Hehe. Entah nanti setiap hari buka laman web ni semata-mata nak cari hadiah yang terkini dan menarik untuk dihadiahkan semasa harijadi, kenduri kahwin dan macam-macam majlis yang memerlukan korang membawa hadiah ke majlis tersebut.

Untunglah kan siapa yang dapat hadiah atau cenderahati dari Printcious ni. Semuanya direka sendiri dari dari si pemberi hadiah. Ohh..bahagianya hati bila dapat hadiah iklas dari hati. Memang tak tergambar perasaan tu macam mana. Mesti kalau tak ada, korang dah lompat bintang dah kan. Ye lah hadiah lain dari yang lain. Silap-silap hari bulan siap tertera nama sendiri kat hadiah tu.


https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/christmas

Korang nak hadiah kat siapa? Wanita atau lelaki? Semua pilihan ditangan anda. Hadiah yang berbeza untuk lelaki dan wanita. Tak perlu pilih-pilih tempat yang sama. Untuk lelaki pihan hadianya berbeza. Begitu juga untuk wanita pilhan untuk mereka jugak berbeza. Pergh... memang menarik dan tertarik lah orang kata. Kalau korang tak terpikat lagi tak tahu lah Cik Nor nak cakap apa lagi kan.hehe.

Hadiah yang ditawarkan di Printcious berbeza mengikut majlis. Ada untuk majlis harjadi dan ada juga untuk majlis perkahwinan.  Untuk majlis harijadi macam-macam ada. Cakap sahaja nak apa? Mesti ada punyalah . Tak caya cuba klik  laman web Printcious. Mesti buat korang teruja.  Manakala hadiah untuk majlis perkahwinan juga menarik hati. Tidak korang asyik hadiahkan pinggan mangkuk lagi kepada pengantin baru. Tak gitu korang?hehe

https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/christmas
                                                                                                                                                                                                                                                                                    
Kalau tak nak hadiah kat orang orang, korang boleh juga hadiahkan untuk diri sendiri.  Contohnya korang tempah tshirt yang korang design sendiri dan korang boleh letak gambar korang sendiri kat baju tu. Menarik bukan? Kalau tempah kat kedai mesti mahal kalau tempah sehelai. Kalau di Printcious sentiasa ada diskaun untuk korang yang telah mendaftar sebagai ahli di Printcious. Siapa tak nak diskaun ketika shopping. Hehe

Selain dari tshirt korang boleh abadikan detik-detik indah bersama yang tersayang di mug ataupun kusyen. Yelah kan kalau rindu boleh tengok gambar kat mug atau kusyen tu. Jauh dimata dekat dihati katakan.  Kalau rasa nak tukar cover phone pun boleh. Letak gambar sendiri atau gambar  korang bersama yang tersayang. Sebagai contoh suami dan isteri, korang bersama keluarga, kawan-kawan dan lain-lain lagi. Hehe. Korang juga boleh abadikan percuti dan majlis-majlis istimewa korang di ceramic tiles. Wow...menarik sangat kan.

                                                                                                                                                                                                                        https://www.printcious.com/my/gifts/occasions/christmas                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Nak tahu lagi apa yang ada kat Printcious ni?  Tengok gambar kat atas tu. Ada mini tees yang boleh ko gantung kat kereta sebagai hiasan. Atau kat cermin meja meja solek sebagai penyeri.  Opps..untuk ibu-ibu diluar sana ada baby rompers. Wow..ini sangat menarik. Ibu-ibu boleh design rompers anak-anak dengan rekaan sendiri. Sungguh menarik ya.  Harap korang tak lepaskan detik-detik indah bersama anak korang.

Selain itu juga ada pelapik gelas atau cawan. Kalau beli kat kedai biasa mesti coraknya berbeza-beza dan tidak mengikut citarasa korang. Kalau di Printcious semuanya mengikut citarasa korang dan bilangannya mengikut berapa yang korang mahukan. Contohnya nak 6 set yang sama atau 6 set yang berbeza mengikut kehendak korang.  Tidak lupa juga ada button badges.  Button badges ni boleh buat untuk kenangan korang untuk sesuatu majlis contohnya reunion. Kalau nak buat kenduri besar-besaran contohnya kenduri kahwin korang bolehlah tempah button badges ini untuk kaum kerabat sebelah korang supaya tidak tertukar dengan jiran tetangga. Betul tak. Kat button badges tu boleh tulis nama family dan juga tarikh kenduri. Walaupun kenduri dah tamat korang boleh simpan button badges ini sebagai kenangan.

Perghh.. banyaknya hadiah dah cenderahati kat Printcious ni. Tu baru sikit Cik Nor tunjuk, ada banyak lagi sebenarnya. Kalau Cik Nor tunjuk semua memang tak suprise lah kan sebab korang dah tahu apa yang ada kat Printcious tu. Lagipun kalau Cik Nor tulis panjang-panjang korang tak terbaca pulak. Rugi la Cik Nor nanti. Untuk pengalaman yang lebih menarik baik korang terjah sendiri https://www.printcious.com/my

Hadiah dari hati
#princiousfromheart

11 comments:

  1. Semua pilihan hadiah nampak menarik di printcious.. 😍

    ReplyDelete
  2. Tertarik nak klik manatau kan ada yang menarik

    ReplyDelete
  3. Dah 3 kali buat cenderahati dgn printcious..delivery mmg laju

    ReplyDelete
  4. teruja tengok semua gift tu kan cik nor...

    ReplyDelete
  5. comey2 hadiahnya. haah skrg kalau malas depan pc jer kan, bayar pastu trus dapat hehe

    ReplyDelete
  6. memang menarik saya dah buat baju satu

    ReplyDelete
  7. BILA SCROLLBANYAK KALI BARU TAHU RUPANYA BANYAK BENDA YANG BOLE DIBUAT GIFT...DR YANG KECIK KE BESAR SUME ADA...INTERESTING...
    MEHH PAKAT JOIN GA NI...MANA TAHU ADA REZEKI DAPAT HADIAH FREE DARI PRINTCIOUS...

    http://shafyqahazahar.blogspot.my/2017/11/giveaway-shfyqhazhr-x-printcious.html

    ReplyDelete
  8. saya dah dua kali beli barang di printcious! memang bermutu dan puas hati dengan barangan tu :)

    ReplyDelete
  9. xde orang nak kasi kat kite.. buat untuk diri sendiri jela T.T

    ReplyDelete
  10. dulu ssh nk abadikan gmbr dlm pelbagai bentuk. skrg, segalanya di hjg jari...

    ReplyDelete