Breaking News

Eumora Classic Facial Bar | Sesuai Untuk Semua


Assalamualaikum

Uwaa..cepatanya masa berlalu. Hari ni dah masuk minggu ke dua di bulan Februari. Wahai Cik Nor tolonglah rajin updates blog agar kamu dapat lebih banyak job review berbayar di bulan ini. aamiin.

Untuk tidak membuang masa lagi meh sini Cik Nor perkenalkan sabun pencuci muka yang sesuai untuk semua jenis kulit. Nampak saja kecil cinonet tapi sangat berkesan, Kenapa berkesan? Jom baca kenapa...



Eumora Facial Bar adalah sabun pencuci muka yang di formulasikan dari 100% bahan-bahan yang bermutu tinggi yang di import dari Europe dan di sensasikan dengan HMA (Hydration microalgae factor). Sesuai untuk digunakan setiap hari oleh semua jenis kulit.Ia dapat memberi kesan bersih, lembab dan segar. 
Eumora Facial Bar telah terjual berjuta unit di 60 buah negara. 

Disebabkan Eumora Facial Bar adalah yang tengah laris macam goreng pisang cheese, jom kita tengok 10 sebab kenapa perlu guna Eumora Facial Bar ini.


Perkara Yang Perlu Tahu Tentang Eumora Facial Bar

Sesuai Untuk Semua Jenis Kulit

Di formulasi untuk mengimbangi kulit yang berfungsi pada kulit berminyak, kulit kering, dan kulit sensitif; di kedua-dua kulit cerah dan gelap. Ini diperolehi melalui HMA dan Moor bekerja bersama-sama untuk menyahtoksik dan memulihkan melembapkan kulit dan keseimbangan pH; untuk membawa kembali seri semula jadi dan cahaya kulit yang sihat.

Tiada Kandungan Terlarang

Ia adalah produk ESABEE di mana semua produk ESABEE dibangunkan untuk menjadi berkesan, selamat dan lembut untuk kulit kita dan mesra kepada alam sekitar. Kedua-dua NMA, pemakanan faktor mikroalga dan HMA, penghidratan faktor mikroalga adalah bahan-bahan proprietari kuat berasal dari produk semula jadi untuk membantu menyuburkan dan melindungi badan kita terhadap tekanan gaya hidup moden.


Boleh Guna Pelembab Lain Bersama Eumora Facial Bar


Yer. Boleh guna pelembab lain bersama Eumora tapi pastikan yang lembut dan natural. Ini kerana kulit muka akan menjalani proses detox apabila menggunakan Eumora Facial Bar.


Kesan Selepas Penggunaan Eumora Facial Bar

Ya memang kulit akan bertindakbalas selepas menggunakan Eumora Facial Bar tetapi ia adalah di sebabkan toksik yang sedia ada dan sensitivity kulit. Ia di panggil proses penyembuhan.


Bolehkah Menggunakan Eumora Bar Melebihi 3 Minit?

Tidak di galakkan dan perlu mengikut arahan yang terdapat dalam kotak atau bungkusan Eumora Bar.

Proses Penyembuhan

Kesan-kesan yang boleh dilihat awal proses detoksifikasi yang dialami oleh minoriti yang sangat kecil, kerana organ kulit mengusir toksin yang mungkin telah terkumpul di bawah kulit dari masa ke masa. Contoh yang paling biasa setempat kekeringan, gatal, kemerahan, mengelupas atau jerawat yang secara beransur-ansur akan hilang sebagai menyembuhkan organ kulit anda dan adalah satu tanda pasti bahawa Eumora bekerja.

Berbeza dari seorang ke seorang bergantung kepada keadaan semasa kulit. Ia boleh terdiri daripada beberapa hari untuk beberapa minggu. Ia akhirnya akan menyebabkan pandangan yang lebih berseri dan muda!

Bagi mengurangkan kesan ketika proses penyembuhan, boleh guna pelembab yang kandungannya adalah dari bahan-bahan natural dan perlu berhenti dari menggunakan produk lain. Ini adalah untuk mengelakkan kesan menjadi lebih teruk.

Perubahan Kulit Muka Cik Nor Selepas  Menggunakan Eumora Facial Bar

Taraa..tengok kulit muka Cik Nor selepas menggunakan Eumora Facial Bar. Nampak begitu licin, halus dan flawless.  Apa yang pasti parut jerawat lama dah makin pudar.

Walaupun ber make up nipis, muka Cik Nor tetap nampak berseri dan menawan. Pendek kata memang neutral habis la.  Dengan Eumora Classic Facial Bar Cik Nor tak perlu tepek bedak tebal-tebal lagi. Memang berbaloi walaupun kecil tapi kesannya memang menakjubkan.


7 comments:

  1. Seruan untuk update blog tu jugak ditujukan buat SB, walaupun takda job review berbayar kat blog..wakakaa!!..

    ReplyDelete
  2. Singgah sini, bab2 pencuci muka ni saya kurang arif... Selalu curi2 pakai wife punya je... Hehe

    ReplyDelete
  3. Berapa RM kah Cik Nor? Cik Nor dah tak guna yg dulu tu ek....Emphyra tu

    ReplyDelete
  4. jarang dgr ada sabun khas utk muka. biasanya pencuci dlm tube je

    ReplyDelete
  5. We are offering the Eumora Classic Facial Bar (1 Box) at a massively discounted price of USD 75 (Usual Price USD 150).

    3 Minutes Is All It Takes To Look Younger!

    The only skin health facial bar that heals All Skin Types.

    Save Money on skincare, botox, laser and collagen injection.

    Your All In-One Beauty Treatment! You stand to lose acne, wrinkles, lines, freckles, pimples, dull skin, white head, black head, eye bags, big pores, age spots, sagging skin, dark circles, pigmentation and scars.

    If you don't get your Eumora bar right now, you may never see this offer again... Ever!

    Buy Now at http://amzn.to/2lAbd9M

    ReplyDelete