Breaking News

Puasa, Puasa Dan Puasa...

Assalamualaikum...

Dah lama benar aku tak menulis kat blog aku.Yg ada tu aku copy paste from my email jer.Entah btl entah tidak aku pon tak thu...huhu.Nie ader free skit la coz bos aku tak der dah g kl...ader meeting so aku mengambil kesempatan ini utk meghapdate aku punya blog lah...biar pon cerita aku nie tak best mana hope korang sure membacanya wallaupon dgn sebelah mata...ahaks.


Aduh...dugaan btlah bln puasa nie....hari nie kali kedua aku dmm.Nie bos aku punya pasallah nie.Dahlah hujan lbt  kna balik lwat plk.Huhu.kali pertama aku dmm aku berjangkit ngn org kat seblh aku masa g solat terawih...aduh...mmg antibody tak kuat tol aku nie.Sudahnya ke kliniklah aku keesokan hari nya coz tak tahan bersin yg melampau-lampau.Nasiblah bil perubatan company tanggu klu tak haru aku dbuatnya....huhuk

Semalam aku balik dalm hujan...mlm td tk blh tdr hidung tersumbat.Pagi td hidung jah lain mcm asyik nak meleleh jer air hdung nie.Aku rasa mcm nak kna dmm selsema lagi jer...Aku wait n see dulu...aku agak2 makin melarat terpaksalah aku g klinik plk hari nie...Baru jer minggu lps g klinik...minggu nie g lagi...hantam ajerlah lalu...janji ku sihat n blh buat kerja yg wajib dan sunat skali...hehe


Apa lagi erk aku nak tulis kat blog nie?any ideas...hehe...oklah sblm aku melalut ngn lbh panjang lagi...baik aku stop cni dulu.Lain kali blh aku melalut panjang2 lagi.c u again .babai.....:)

No comments