Breaking News

Popia Gunting....

assalamualaikum smua.....:)

Hari nie hari ke-7 umat Islam di malaysia berpuasa.Aku tgh tension  sbnarnya nie..nak wat kerja....tp aku tak thu nak cr kat mana drawing yg nak attach skali ngn RFWI.hehe...Tak thu apa RFWI tu...Request For work inspection....itulah nama  penuh dia...hehe...klu aku engineer lain lah...buat kerja tak payah mtk bantuan sesiapa pon...huhu....Ahh...lupakan pasal kerja tu...aku nak berniaga biskut raya dulu....hehe...kat bawah nie aku postkan gambar popia gunting....Biskut ni home made by my sister.Ader 2 perisa.....Nestum dan jugak kacang.

                                               Harga dia RM12 satu bekas
                                  Bagi sekitar Machang , Kelantan penghantaran percuma jika order melebihi 5 bekas.
Bagi yg di luar Kelantan penghantaran akan di buat melalui pos.
Jagn lupa comment kat bawah nie klu berkenan nak merasainya.
or email jer kat cni...normi80my@yahoo.com

No comments