Breaking News

Ole-ole dari PEkalongan..........:)

Assalamulaikum smua.....

Hari nie aku ader masa skit nak menulis kat blog aku nie.Ada masa sgtlah coz bos aku tak der dia dah outstation ker kl...hehe.Aku nak citer pa erk kat korng....ooo...pasal ole2 dari pekalongan indonesia.Begini ceritanya....pada suatu pagi...eh mcm nak msk pertandingan berceritalah plk...haha..Mula2 aku tgk kain yg consultanta aku beli...wah cantik...aku tanya buruh indinesia aku dari mana dia dpat kain tu.Jawabnya dari perkalongna....After that aku tanya dia punya harga untk 2helai tu...Not badlah...cheap jgklah...berbanding nak g sana....klu g sana tambang lagi...itu , ini...smua nak kna pk.Kebetulan dia nak balik bercuti utk uruskan persekolahan anak dia...so aku krmlah 2 helai kain kat dia.Mula tu aku krm warna purple...entah mcm mana dia silap dgr dia belikan aku warna biru..terima ajer lah labu...tak kan nak srh g tkarlah plk...huhu.Masa sampai n tgh bagi2 kan barang dia hulurkan 2 cluth....Satu untuk kak nur n satu lagi untuk kat zana....waduh terharu sungguh aku...:)

Oklah lah nielah gambar2 kain dan ole2 yg aku dpt dr pekalongan tu....:)

 Inilh ole2 dari pekalongan, Indonesia tu....cantik tak???
  Dan inilah kain yang aku order tu...2helai....nice kan...Klu saper2 nak order leh lah contct aku...tak mahal harga dia cuma RM120 untuk 2 helai....:)

No comments