Breaking News

Rumah ku di landa banjir.....:(

Assalamualaikum....
Semalam samapi kat umah sewa punya lah terkejut...first tu tgk lampu luar tak menyala.Jiran sebelah rumah cakap fius tendeng coz ader kilat kuat.Aku tak kisah lagi yg tu...oklah on switch hidup balik lah karen.Nie yg paling suprise bila buka pintu air bertakung d sana cni.Ver2 suprise lagi bila buka pintu bilik.OMG.....habis suma barang2 dalam bilik basah lenjun.Carpet,mjalah mingguan wanita,Baju kotor yg dlm bakul n smua bnda yg ader kat bawah n dok dlm bilik tdo tu smua basah lenjun.rasa nak menangis bila tgk smua tu.Tp nak buat macm mana pasrah jer lah mmg ketentuan Illahi benda tu nak jd.Huhu...So..dgr pantas aku bersihkan sblm hari gelap.mula2 angkat keluar capetlah past  tu alas kaki and last sakli majalah wanita kesayangan ku tu lah.
Nasib Baiklah kat dapur ader lagi kain als kaki yg tak basah...so blh lah guna yg tu utk lap air yg bertakung dalm ruamh tu.Ermm paling aku sedih sandal kesayangan aku pon terendam dalam air.nak menangis [pon ader...tp angkat n jemur kat luar jerlah...Hari nak clear kat ruang tamu plk.Td balik tgh dah buar mcm  hanyir jer.Aduh pening kepala aku mcm nie.Mlm td tak sempat nak kmas smua coz basuh baju kotor yang terendam air banjir punyalah banyak.oklah....itu sahaj utk hari nie...nnt klu ader free esok aku sambaung lagi ngn citer yg best2 lagi k.babai...wassalam.n

No comments