Breaking News

AKU YG FREE FROM TASK.....:)

Assalamualaikum .....
 Hari sebenarnya hari kira gaji gaji.Pagi td aku dah ciap kira tp bos aku tak der so kerja aku kna tunda sampai dia dtglah.Huh....inilah kerja paling aku mls klu tunda2 kerja.Klu dia sampai hari Jumaat hari Jumaatlah bru siap sepenuhnya kiraan gaji aku tu.Bukan aper kebanyak kongsikong aku bnyak wat ot so nak kira jam kerja diaorang tu kna tggu tanda tangan dari bos aku dulu.Klu bos aku tak sign bermakna ot tu kat tak der makna lah...huhu.Aku dah boring tak thu nak buat aper.aku updated lah blog aku yng tak seberapa nie.Nak lyn fb tak der org lyn aku lak...haha.Tak der lah Fb lembab mcm ciput babi.Mls aku nak lyn.Skarang nie aku lbh suka lyn twitter dr fb.Sebb twitter lju n cepat.Lagi pun kat fb mcm2 perubahan yg dia buat.pening aku dbuatnya.Ha...satu lagi aku nak tanya kpd yang der blog kenapa gambar bla nak upload kat blog kna one by one not all macm dulu?Dulu klu nak upload gambar all blh mask trus skarang nie kna msuk one by one....pelik tu....huhuk.Past tu satu lagi klu nak tlis bawah gambar yang kita upload tu kna add kapsyen lah plk.wah nie mmg btl2 dah upgrade mcm fb.Tak per lah asl ader kebaikan utk penulis2 blog amatur mcm aku nie.aku tgk org lain punya blog cantik2 smuanya.Aku punya blog berterabur mcm tulis kat dlm diary lah plk...hahaha.Oklah aku stop dulu lah dah abis adea nak tulis.Lain kali klu ader citer best or gambar best2 aku updated lagi erk.Babai...wassalam.

No comments