Breaking News

01/08/10

salam pagi isnin.aku raso dah banyak hari tak menulis kat blog aku nie.sbuk n banyak kerja punya psl tu yang tak sempat nak write kat cni....hari tu balik kg best ado kenduri lagi.huhu...pnat jgn cakaplah.orng lain punya kerja tp aku ngn adik aku yng jadi mangsa.tak pelah wat kerja seiklas mungkin biar penat asl dapt pahala.igt blik nak makn durian tp dah ader kenduri nak cr durian pun tak sempat.mlm after kenduri keluar g jumpa member sklah.mak aii tak berubah mukonyer wlaupun dah kahwin.hihihi....tp mmg lawaklah kawan aku tu takut bini rupanya.hihihi....ado hati nak ngorat aku.....tp dpn bini penakut.....hihihi.aku bab laki2 orng nie tak mainlah.hihihi.yang solo msh ramai lagi.InsyaAllah.oklah untuk hari nie coretan aku kat blog aku nie...lain kali jumpa lagi dgn cerita yang lbh hot dan menarik....bye.salam

No comments