KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Tuesday, August 3, 2010

03 ogos 2010

salam.hari nie mcm tak de mood jer nak menulis kat blog.rasa nak dmm pun ada gak nie.mlm td startnye.nie mesti kes bdk kat tempat kerja yang bawa virus.sakit tekak pun aser jgk nie.nak wat kerja pun tak de mood.nak g klinik pun mls.huhuhu.....tp klu tak g klinik takut melaratlah plk.bos aku nie pun satu bla nak datng sain gaji pun tak thulah.klu tak blh aku cuti.nie nak cuti pun tak senang.aku dah tak larat dah nie......huhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...