KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Wednesday, August 4, 2010

4 ogos 2010

selamat pagi semua......hari aku mcm tak de mood nak wat kerja.....tp kna buat jgk sbb banyak kerja yang tertangguh....akibat gla lyn fb.sebenarnya aku tak chat hari nie.dmm.tp terpaksa gagahkan kaki ke tempat krja.....kerana bnyk kerja yang tak siap.....penat rasanya nie.balik kg igt nak rehat.tp ado kenduri tk blh rehat plk....aduh penatnyer.....blalah aku nak dapt kerja lain....yang cutinya banyak hari skit.....begitu kuat kuat dugaan mu kepada ku ya Allah....sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui segalanya dan Menyanyangi diri ku ini.ado satu hal plk.dalm fb tu ado sorang mamat nie.baru jer knal siap bera abg2 lagi.aku tak sukalah mcm tu.aku bkn nya jenis yang romantik pun.nak romantik tggu kahwin dulu.hahahah.tu orng panggil romantik tak bertempat.geli plk aku bla ber abg2 dalm fb nie.semua yang dlm fb tu aku anggap sama jer.semua kawan2 aku tak lbh dari itu....hihihi.buat mereka2 kat fb tu jgn ambik hati yer.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...