KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Sunday, August 8, 2010

08 ogos 2010

salam.hari nie tiada beza dalm hidupa ku....sama seperti harihari yang ku lalui sblm ini.cuma bezanya hari nie aku tak datang ngn moto coz moto ku masuk bengkel hari nie.entah bla nak sipa pun aku tak thu.klu tak esok.lusalah jawabnyer.cepat2lah sipa harapnye.nak best klu asyik nak mnumpang orang jer.kat sbl umah aku ader jiran baru.orang bujang ker dah kahwin aku tak thulah.tapi nampak mcm berlagak aje.tahulah aku g kerja naik moto buruk dia lak naik v6.tp ada aku heran.hahhahahah.dah la suka parking kat dpan pintu pagar umah aku.suka2 hati dia jer nak parking mna2.tak suka tol aku orang mcm tu.hhahahhah.wahatever pun malas aku nak lyn orang macam tu.huhuhu

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...