Breaking News

Nak Shopping Online Tapi Nak Harga Murah

 
Assalamualaikum

Dalam dunia hari ini, kemudahan boleh di ibaratkan sebagai raja. Kita hidup dizaman di mana terdapat keperluan serba laju. Kita cukup bertuah kerana hidup dalam dunia teknologi di mana ia membolehkan kita mendapatkan maklumat yang kita perlukan hampir serta-merta dan semasa dalam perjalanan. Terdapat beribu-ribu aplikasi yang dilancarkan setiap bulan. Sesetengah aplikasi sememangnya boleh meningkatkan kehidupan kita dengan ketara dan membantu kami melakukan aktiviti tetap dengan lebih cekap. Biggle adalah Aplikasi Produk Pesanan yang menjadikan belanja dalam talian lebih mudah, dengan menawarkan banyak nilai dan diskaun semasa anda membeli-belah.

Apa Itu Biggle?

Ditubuhkan pada awal bulan Mac 2017, Biggle adalah aplikasi berasaskan diskaun, berasaskan diskaun yang diuruskan oleh sekumpulan empat individu dari latar belakang profesional yang berbeza termasuk pengiklanan & pemasaran, reka bentuk, kejuruteraan perisian dan pengurusan projek. Aplikasi ini menawarkan tiga ciri utama: imej produk / perkongsian pautan tanpa kerumitan, kod diskaun segera dan kotak bual yang membolehkan anda membandingkan produk dan mendapatkan maklum balas daripada rakan-rakan atau ahli keluarga tentang produk. Aplikasi dan web, yang juga membolehkan anda menyemak imbas produk dari kedai dalam talian yang berbeza seperti Lazada dan Qoo10, ditetapkan untuk pelancaran beta pada 1 Disember 2017.



Dari Mana Mereka Mendapat Ilham?
 
Idea penubuhan aplikasi ini di ilhamkan daripada salah seorang isteri pengasas. Sebenarnya, idea Biggle dimulakan apabila dia menyedari segala kerumitan yang dimilikinya oleh isterinya apabila dia membeli-belah dalam talian. Ng, pengasas bersama Biggle, sering mendapati isterinya mencari tinggi dan rendah harga di seluruh laman e-dagang yang berbeza untuk sesuatu produk. Dia akan membuat tangkapan skrin produk tersebut dan kemudian menghantarnya kepada kumpulan kawannya di Whatsapp atau Wechat meminta pendapat dan maklum balas. Kadang-kadang, dia juga terpaksa membeli produk dengan menumpang kawan-kawannya untuk menjimatkan kos penghantaran! Ketika idea untuk menubuhkan  Biggle tercetus
. 
  
Aplikasi Produk Pesanan Dengan Twist

Aplikasi yang menawarkan kod carian dan kod diskaun secara pukal. Tetapi bukan untuk Biggle, yang datang dengan sentuhan yang menarik. Dengan Biggle, anda tidak perlu lagi memindah gambar produk kegemaran anda, bertukar ke aplikasi berbual lain, dan hantar tangkapan skrin kepada rakan anda untuk mendapatkan maklum balas. Terima kasih kepada Biggle, amalan tangkapan skrin menjadi satu perkara yang lalu kerana ia membolehkan anda untuk berbual atau berbincang dengan kawan-kawan anda tentang produk yang anda ingin beli pada aplikasi berdedikasi yang sama! Yang paling penting, aplikasi ini juga memberikan anda diskaun segera setiap kali anda membuat pembelian melalui Biggle, yang tidak seperti mana-mana laman web cashback lain di mana anda perlu menunggu selama berbulan-bulan hanya untuk mengeluarkan rebat anda.Dengan Biggle, mereka berharap dapat membuat belanja dalam talian lebih mudah dengan membenarkan pengguna membincangkan dengan rakan-rakan mereka sebelum membuat pembelian dalam talian. 

Belum lagi, diskaun segera yang ditawarkan Biggle apabila anda membuat pembelian menerusi aplikasi atau web, bukankah itu membuat belanja dalam talian lebih seronok dan menarik? Tebus Hadiah Percuma Anda (Tempoh Promosi: 1 hingga 21 Disember) Sekarang anda dapat mengetahui tentang Biggle, ini adalah sesuatu untuk anda! Untuk bertepatan dengan pelancaran beta mereka, mereka akan menjalankan kempen "Panty Free Giveaway" dari 1 hingga 21 Disember. 
Anda layak untuk menebus seluar berkualiti PERCUMA (bernilai RM28) apabila anda mendaftar di laman web mereka. 
Peraturannya mudah: 
1. Klik di sini untuk mendaftar 
2. Dapatkan kod promo dan anda akan diarahkan kembali ke tapak rakan dagang Biggle. 
3.Tampalkan kod promo di halaman checkout dan hadiah percuma akan menjadi milik anda. Anda tidak perlu membeli apa-apa dari laman web ini.
 Terbaik kan Biggle ni?

18 comments:

  1. wah macam2 apss sekarang , sampai tak tahu dah yang mana satu nak

    ReplyDelete
  2. selalu guna shopee lazada n etc. this looks nice as well

    ReplyDelete
  3. Senang sekarang..semua di hujung jari..
    Jemput la sini cuci mata

    http://ainaztisyia.blogspot.my/?m=1

    ReplyDelete
  4. Baru tahu kewujudan Biggle nie. Selama nie lazada je

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. Tahniah diucapkan kepada anda kerana telah memenangi satu hadiah di dalam SPM Fever Giveway. Untuk maklumat lanjut dan cara menuntut hadiah tersebut, sila klik pautan di bawah. Tawaran ini sah sehingga 11.59 p.m. 16 November 2017 (Sabtu). Terima kasih diatas kerjasama anda.

    http://www.zukidin.com/2017/12/senarai-pemenang-spm-fever-giveaway.html

    ReplyDelete
  6. macam-macam cara shopping online sekarang ni..kena sediakan duit saja..hehehe

    ReplyDelete
  7. Banyak apps sekarang ni..iolls fening..nnti iolls usya2 apps Biggle ni pulak?

    ReplyDelete
  8. Wahhh.. ada apps baru.. Macam menarik ni

    ReplyDelete
  9. Baru dengar kalau ada masak nanti Boleh tengok2

    ReplyDelete
  10. yeayy apps baru untuk kaki online shopping!!

    ReplyDelete
  11. kaki shopping online mesti x sng ddk bla baca entry ni

    ReplyDelete
  12. wow... mcm2 ada kat bigger akan jd pesaing la nti pd website yg lain...

    ReplyDelete
  13. waa...daftar dapat tebus seluar yea..nak daftar skrg jugaklah macamni

    ReplyDelete