KELAB BLOGGER BEN ASHAARI

Followers

Tuesday, September 6, 2016

Farewall By Tuan Rumah


Assalamualaikum.

Untungkan orang yang bertukar. Semua orang nak raikan dia. Sebelum ni kami yang gedik-gedik santai ni raikan dia. Malam keesokanya tuan rumah pulak ajak dia ke rumah. Katanya dia buat makan-makan sikit. Alhamdulillah...rezeki


Ni lah housemate Cik Nor yang join dia ke rumah tuan rumah kami. Mana Cik Nor? Hehe. Cik Nor ada terasa hati sikit dengan seseorang tapi tak payah lah cerita kat sini. Nanti tuan dia baca. Masam muka pulak kan. Hehe. Kebetulan Cik Nor tak berapa sihat. Adalah alasan kukuh kenapa tak boleh turut serta. Biasalah kan kerja 2 minggu yang selalu balik lewat. Mudahlah penyakit datang bila rehat tidak mencukupi. Bertabahlah Cik Nor demi mencari sesuap nasi ayam.hihi



Ini lah menu yang tuan rumah kami sediakan. Owh..lupa nak cakap..gambar ni Cik Nor melalui whatsapp group. Hehe. Kemain lagi makcik..masak nasi lemak ayam dan bubur kacang + jagung lagi. Kerlass ko Cik Zira.hihi. Tapi yang kelakornya..diaorang sempat bisik-bisik lagi..sambal nasi lemak makcik buat xkaw macam sambal nasi lemak Cik Nor buat. Wah bangga kejap.haha. Anak tauke nasi lemak. Mana tumpahnya kuah kalau bukan ke nasi😂

Itu saja nak merapu malam ini.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...