Breaking News

3 Kenduri 1 Hari


 Assalamualaikum...

Baca tajuk macam pelik jer kan.Tapi itu lah hakikatnya.Dalam masa satu hari ada 3 kenduri dalam kampung yang sama.Xke haru di buatnya.Huhu.Gambar yang cik nor gedik santai tu tempat kenduri no.1. Cik nor gantikan mak cik nor yang masih lagi berpantang kerana penyakit kayap dan still tak cukup kuat untuk berjalan jauh.huhu.Maka pergilah cik nor bersama adik cik nor (kawan adik cik nor yang kahwin ni) dan anak2 buah tersayang.Oleh kerana orang lain tak mo bergambar maka cik nor mengediklah sorang diri.hihi.Dah kenyang makan lagi pon..:)




Ok..ini tempat kenduri no.2. Gigihkan cik nor tukar2 baju.Nasiblah cik nor g dua tempat jer.Rumah yang ke-3 kakak cik nor wakil mak cik nor.Kalau cik nor g lagi haru dibuatnya. Tempat kenduri nie kawan cik nor yang kawin sebab tu cik nor possing sakan.Tapi kan kenapa cik nor nampak gemuk dalam gambar nie.Gambar kat atas tu hari yang sama.Nie nie memang betul gemuk.Uwaaa..memang cik nor dah gemuk ke?Tidakkk....:(

Korang layanlah gambar kabur cik nor tu.Adik cik nor yang ambik..guna tel canggih dah..silap setting xathu tetiba gambar jadi kabur..huhu.

31 comments:

  1. ini baru retis. sampai dua tiga kenduri tu. hikhik

    ReplyDelete
  2. Mana ada gemuknya cik nor... Hehe :))

    ReplyDelete
  3. 3 kendri dalam 1 hari...fuh mmg kena kosongkan perut la jawapnye sblm pergi kenduri...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..btl tu...pagi tu mkn yg ringan2 jer..:)

      Delete
  4. sempat tukar baju lagi..kalo saya taram jela dgn baju y sama..

    ReplyDelete
  5. ha?gemuk?mne de cik nor...
    kuruih jaaa tgok..
    amboi..bergmbar sakan dier ye..xpe..bukn sellalu kannn ^o^

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh..ye ker?terima kasih cik yaya..:)

      skali sekala bergambar sakan..:)

      Delete
  6. masa g kenduri tu bawak penimbang tak ekekekeke ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ada penimbang yg blh lipat kecik2 igt nak bawak jgk tp tak der so tak bawak la..haha

      Delete
  7. wah..seronok nya ciknor berkenduri.. mana ada gemuk tu cik nor..comell lah..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok mmg seronok tp penat jgk la..hehe
      Terima kasih atie..:)

      Delete
  8. rajin betul Cik Nor..siap tukar2 baju..kalau kaksura satu baju tuu jer..
    Alahh Cik Nor ni..mana ada gemok..cantik dah tu..kalau kaksura ni yg dipanggil gemoks.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terlebih rajin plk hari tu kak..haha..nak glemer punya pasal..:)
      terima kasih kak..:)

      Delete
  9. sempat lagi tue cik nor balik tukar baju..hehehe...=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila kerajinan datang..mcm tu lah..haha

      Delete
  10. Replies
    1. best tu mmg best..tapi pnat la sue..:)

      Delete
  11. sbb satu kg , tu yg sempat tukar baju yer ...

    ReplyDelete
  12. Selamat pengantin baru buat pengantin2 tersebut.. Knyng perut dok lyan bnyk nasi knduri ye cik nor.. :)

    ReplyDelete
  13. Sebulan tak makan lepas ni nampaknya hehe

    ReplyDelete