Breaking News

Jakun Entah Kali Ke Berapa???haha

 Assalamualaikum.....
Jarang2 sakli aku updates blog banyak yg aku join segmen n GA.Ermm..biasalah blog yg tak brapa nak ramai followers knalah join bnda2 gtu..:) Hari nie rasa rajin lah plk tangan aku nak menaip kat blog nie.Kerja ada tp biasalah bila dah dkt2 waktu rehat kemalasan datang xmo buat kerja...haha.Oklah hari aku citer dsebalik gambar wordless wednesday aku tempoh hari.Org jakun mcm aku nie..smua makanan adalah mknan baru bg aku.Bg org yg up to dates smuanya dah basi..huhu.Coolblog nie dah lama aku dgr pasl dia tp tak berkesempatan nak cuba.Sbb kiosk coolblog nie tak brapa nak strategik skit.Nie aku dapat trylah coz follow member aku g shopping then bla nak blk tu lalu dpn kiosk coolblog.Dapatlah skit nak mghilangkan jakun aku nie..haha
Sbb aku nak sgt try coolblog nie aku blanbjalah mmber aku.Dia punya jagung apa ntah nama dia.Yg aku punya coklat.Perghh..dia punya lagi sdapla...Aku punya cam pahitla..huhu...nak kata aku jakun sgt tak la..sbb aku minum coklat blanded xderlah pahit mcm tu skali...huhu.Tp dah byar2 mahal2 tak kan aku nak buang kot.Aku telan jerlah sampai licin..haha.Pahit2 pon pahitlah janji habis...jgn membazir.membazzir itu amalan syaitan...btl tak?Entah bla lg lah blh minum coolblog..nie pon aku beli kat tesco KB.Smlm igt nak bli kat area bus stand tp sbb nak kjar bas kol 5.30 aku batalkan hasrat aku tu.Aku leka mncari kedai nak baiki jam tangan aku yg dah sthn rosak.Thn baru 2013 nie bru terasa nak baiki..haha.Naik baiklah blh baiki lg..:)

Cr punya cari last2 jumpa kat parkson...habis banguna aku round last2 jumpa dpan mata je...buat pnat kaki aku jln jer.Nsib smalam  aku pakai slipar jepun jer...klu pakai wedges mahu krem kaki aku smalam...huhu.Aku klu dah start menulis mmg tak henggat dunia...tgk dah mcm karang pon ada dah.Buat org boring jer tlis panjang nie kan...haha...Oklah sblm korang meluat baca entry aku nie..aku stop dlu lah yer.Nie lah selipar jepun aku pakai semalam..:)

3 comments:

  1. kena cuba semua rasa baru tahu mana yg best dan tidak.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Klu kat kk minuman yang stail camni, jenama yg paling pemes YoYo

    ReplyDelete
  3. Hi...bw...need supplements utk kesihatan. ..pm saya ye

    ReplyDelete